Hampaaton ruotsalainen
Vakiokokoonpanossa
KooVee... Eiku...Mikäköhän on Emilin seuraava osote, jos ei Liigassa sitten kuitenkaan Tapparastakaan peliaikaa irtoa. Vaasan Sport? Kookoo? Vai peräti Ässät?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KooVee... Eiku...Mikäköhän on Emilin seuraava osote, jos ei Liigassa sitten kuitenkaan Tapparastakaan peliaikaa irtoa. Vaasan Sport? Kookoo? Vai peräti Ässät?
No Barkovi sai Levtchin sinne Floridaan niin eiköhän sama onnistu uudelleen.NHL kun äiti soittaa sinne johonkin joukkueeseen vihaisen soiton
Herra Petteri (ei Sihvonen) pelottavan usein tietää.Myrrän nimi on noussut esiin Rikun potentiaalisena seuraajana..![]()
Varmasti on yksi vaihtoehto muiden mukana. Itse luulen että katseet kuitenkin ovat tarkasti kiinnitelty Sveitsin suuntaan ja siihen mitä siellä tapahtuu.Myrrän nimi on noussut esiin Rikun potentiaalisena seuraajana..![]()
Kyllä, valinta vaan lukitaan varmasti hyvissä ajoin, enkä usko Tapolan Suomeen vielä palaavan edes mottipäisellä. Siksi pidänkin Myrrää hyvin loogisena jatkumona tällä tamperelaisuuden ja EX-Ilveksien haalimisien polulla.Varmasti on yksi vaihtoehto muiden mukana. Itse luulen että katseet kuitenkin ovat tarkasti kiinnitelty Sveitsin suuntaan ja siihen mitä siellä tapahtuu.
Jotenkin en Tapolan paluuseen usko sillä Tapola varmaan haluaa nyt löytää niitä uusia haasteita Liigan ulkopuolelta. Tapparassa on jo kaikki nähty ja voitettu.Varmasti on yksi vaihtoehto muiden mukana. Itse luulen että katseet kuitenkin ovat tarkasti kiinnitelty Sveitsin suuntaan ja siihen mitä siellä tapahtuu.