Jakpot
Luottopelaaja
Okei eli muistin väärin. Ilves ja Haapala tais mennä niin, että pelaaja halusi 1v ja Ilves 2v
Missä tämmöistä on ollut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei eli muistin väärin. Ilves ja Haapala tais mennä niin, että pelaaja halusi 1v ja Ilves 2v
Ei mun mielestä missään.Missä tämmöistä on ollut?
Ei mun mielestä missään.
Kyllä mun mielestä useatkin "huhuili" tälläistä. Se että pitääkö paikkansa on aivan eri asia.Missä tämmöistä on ollut?
Kyllä mun mielestä useatkin "huhuili" tälläistä. Se että pitääkö paikkansa on aivan eri asia.
Mä olen hyvin rauhallinen. Onko tapparafanien keskuudessa nyt samanlainen paniikki julkistusten jälkeen kun täällä?Rauhotus nyt.
Sopisihan tuo, vaikka 2-3 ketjun hankintana Ilvekseen, mutta ne paikat on jo täysi.
Taloudellisesti kannattavaa, koska voi tulla taas yllätyskeskeytyksiä tai muita.Alkaa huolestuttamaan. Aika laihuja hankintoja vaikka Vellu ny onki pidetty. Millasta joukkuetta nää oikeen rakentaa?
Voihan se olla, että pelimerkkejä ollaan jätetty johonkin Manninen-tyyliseen pelaajaan. Toivotaan, koska jos joukkueen nimilista on tuo niin Jeesus autaTaloudellisesti kannattavaa, koska voi tulla taas yllätyskeskeytyksiä tai muita.
Ei varmastikkaan ole tuossa, kertonee myös varmaan meidän näkökulmasta siitä että sopimusten tekeminen venyy pitkälle syksylle.Voihan se olla, että pelimerkkejä ollaan jätetty johonkin Manninen-tyyliseen pelaajaan. Toivotaan, koska jos joukkueen nimilista on tuo niin Jeesus auta
Vauhdikkaampaa ja liikkuvampaa. Eikös sitä dieselmäisyyttä jne.kritisoitu?Alkaa huolestuttamaan. Aika laihuja hankintoja vaikka Vellu ny onki pidetty. Millasta joukkuetta nää oikeen rakentaa?
Alkaa huolestuttamaan. Aika laihuja hankintoja vaikka Vellu ny onki pidetty. Millasta joukkuetta nää oikeen rakentaa?
Mä olen hyvin rauhallinen. Onko tapparafanien keskuudessa nyt samanlainen paniikki julkistusten jälkeen kun täällä?
Ei ole tapparan eikä Ilveksen joukkue valmis.
Vai niinIlmeisesti on.
Ei sitä kritisoi kuin ne jotka sille häviävät (kaikki). Haluan nähdä lätkää jolla voittaa ja jos sellainen ärsyttävä träp-kiekko on sitä niin fine. En halua nähdä mitään coast-to-coast lätkää jolla päädytään sijalle 6Vauhdikkaampaa ja liikkuvampaa. Eikös sitä dieselmäisyyttä jne.kritisoitu?
Vai niin