Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mää pidän Leskistä hurjasti parempana pelaajana kuin Kemiläinen. Leskinen on mahdoton "korvata"Kyllä Leskisen viime kausi oli niin vakuuttava, että pidän kaveria saman tasoisena kuin Kemiläinen, vaikka arvokisadebyytti onkin vielä tekemättä ja vaikka pisteissä ei Kemiläisen viime kaudelle pärjää.
Leskisen ja Kemiläisen suurin ero on liike.Vaikka hyviä pelaajia molemmat niin kyllä Leskinen on stepin edellä.
Mää pidän Leskistä hurjasti parempana pelaajana kuin Kemiläinen. Leskinen on mahdoton "korvata"
Sä siis vertailet keskenään Savinaista ja Haapalaa?Ilmeisesti on paniikki päällä.
No Savinainen jatkosoppariin, saas nähdä saako Ilves Haapalan kiinnitettyä samanlailla. Eikö näitä voisi hyvin verrata keskenään, herra rauhallisuus?
E. Ja Kemiläinen 2 vuoden pahvilla.
Pari sentteriä taitaa enään puuttua kärkipelaajista.
Sä siis vertailet keskenään Savinaista ja Haapalaa?
Montako kärkipelaajaa meiltä puuttuu?
Paniikki. Se jatkuu.Kai tämä Tapparan julkistus viimeisenkin Ilves kannattajan herättää ettei joukkueet ole lähelläkää valmista vielä?Nyt jos vertais tän hetkistä Tapparaa ja mestaruus joukkuetta ni joukkuehan olis heikentynyt rajusti.
Nii kellä se paniikki on.Ei ainakaan minulla kun Ilves leiriin saapuu vielä jalokalaa.Paniikki. Se jatkuu.
Nii kellä se paniikki on.Ei ainakaan minulla kun Ilves leiriin saapuu vielä jalokalaa.
Monilla naapurin sekä tämän palstan nimimerkeillä kun tekstejä lukee.Nii kellä se paniikki on.Ei ainakaan minulla kun Ilves leiriin saapuu vielä jalokalaa.
SupisuomalaistaSuomalaista?
Älä lottoa!!Veikkaus
Sisään: Kemiläinen, Honka, Heponiemi, Turkulainen, kakkosveskari, pari nuorempaa lupausta
Jatkot: Luoto, Austin, Savinainen
Saa olla kyllä aika värilasit päässä että saa samalle viivalle Tikka&Seppälän Savinaisen ja Kemiläisen kanssa aikasempien suoritusten perusteella.
Tietysti tulevaisuudesta ei mitään tiedä kun eipä taida Seppälä edes Treella pelata.
Älä lottoa!!