IhanJuniori
Junioripelaaja
Erittäin hyvä sanon minä. Tuskin huomennakaan areena liitoksistaan repeää.Toisaalta 6000 tiistai peliin on jo ihan hyvä määrä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erittäin hyvä sanon minä. Tuskin huomennakaan areena liitoksistaan repeää.Toisaalta 6000 tiistai peliin on jo ihan hyvä määrä
Erittäin hyvä sanon minä. Tuskin huomennakaan areena liitoksistaan repeää.
Tanus jatkaa Tapparassa 2v pahvilla.
Tämä on järkyttävän kova kiinnitys, ollut nyt jo eliittiä ja tie auki ylöspäin, sytyn. Vieläpä kahden vuoden pahvilla mikä ehkä hieman jopa yllätti että saatiin mutta en ikimaailmassa valita.
Onhan Tanus erittäin hyvä laituri, mutta en kyllä ihan Liigan eliittiin sentään vielä nostaisi.
Onhan Tanus erittäin hyvä laituri, mutta en kyllä ihan Liigan eliittiin sentään vielä nostaisi.
27 pisteen tahdissa ja luetaan eliittiin? Halvalla menee nekin tittelit nykypäivän Liigassa.
Edit: lisätään, että potentiaalia on kyllä, mutta Eikai ihan eliittiä vielä.
Itse en pelkkiä pisteitä tuossa katso, vaan kokonaisvaltaista pelaamista. Erinomainen huippupelaaja ja ottasin koska vaan Ilvekseen 1-2 kenttään.
Suomen, Haapalan, Ikosen vai Rädyn tilalle?
Suomen, Haapalan, Ikosen vai Rädyn tilalle?
Tää omien väheksyntä on kyllä tällä foorumilla välillä aika infernaalisella tasolla.Sanotaanko näin, että on nelikon kanssa kutakuinkin samalla tasolla. Suomi ehkä vielä piirun edellä.
Tää omien väheksyntä on kyllä tällä foorumilla välillä aika infernaalisella tasolla.
Tällainen osui silmään (MTV urheilutoimittaja):
Tästä jotenkin jää käsitys, että ei välttämättä suunta olisikaan Tampereella. Jääkö suoraan lentokentältä Helsinkiin?
Kyllä mielestäni voidaan jo lukea tuohon "eliittiin".