Kyllä itse kuolisin häpeästä jos kuulisin Ilveksen tavoittelevan jotain "kansainvälisen urheiluviihdebrändin" titteliä eli ilmeisesti jotain muovisuuden Euroopan ennätystä.
Siinä voisi olla keskieurooppalaisilla kuluttajilla ihmetystä kun jostain kämäisestä striimistä kaivavat uudenuutukainen kansainvälisen urheiluviihdebrändin logolla varustettu paita päällään kyseinen seuran ottelulähetyksen ja ihmettelevät puolityhjää hallia ja aavemaista hiljaisuutta sekä näkymätöntä kannattajakatsomoa.
Mahdollisia kansainvälisiä markkinoita mouhovetimille näkisin ehkä Eestissä ja Espanjan suomalaisrannikolla, tosin nämä lienevät jo saavuttaneen saturaatiopisteensä potentiaalisten ostajien keskuudessa.
Ei tällaista oman identiteetin alennusmyyntiä koskaan Ilvekseen, kiitos.