FightBackIpa
Luottopelaaja
Eikä kyllä 9000 vieläkään täynnä katsomokartan perusteellaKatsomokartan perusteella toi 9k on taas heiltä liiottelua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä kyllä 9000 vieläkään täynnä katsomokartan perusteellaKatsomokartan perusteella toi 9k on taas heiltä liiottelua.
Katsomokartan perusteella toi 9k on taas heiltä liiottelua.
Tää on hyvä pointti.Itse olen siinä käsityksessä, että futis-Ilveksen peleissä käy jonkinmoinen määrä myös mouhoja. Nekö on nyt sitten Tapparan toimistolla laskettu, että automaattisesti siirtyvät jonkun alasarja-Tamppuran taakse "miekoin ja keihäin"?
Umpimouhari-faijanikin on seurannut kuitenkin Ilvestä nurmella sen +40 vuotta, että noinkohan tuo muovintuoksuinen yhteistyö mitään muuttaa.
18:28 otettu screeni. Fanikatsomossaki 40 paikkaa vapaana. Onko tossa 8k ylitystä ?Ilmoitetaan +10 000.
Ei hajuakaan kartoista, mutta näin veikkaan
Suomalainen seura nimeltään United, seuralla ikää 27v, logossa tähtiä ilman mitään merkitystä, miten tuo ei ole muovinen?Itse myös hämmästelen täällä esiintynyttä väitettä (nykyisen) TamUn muovisuudesta. Kannattajat pistivät pystyyn ja toivat jo ykkösdivariin. Mun mielestä kova suoritus ja tulee mieleen vähän Classicin tarina säbäpuolelta. Muovista olisi, jos joku rahasälli olisi ostanut logon ja laittanut itselleen harratuksena futisporukan pystyyn.
Tausta, jossa Ilveksen raunioille piti keksiä jotain, oli toki toki muovinen. Eli TamUn alkutaival. Tää nykyinen pumppu taas on aitoa kannattajan asiaa. Ei se tietty ole suurin ja kaunein, mut meitä onkin vaan yksi. Muut on sitten muita.
Nyt edelleen heitän saman ajatuksen ilmoille. Saako Röönpori jatkaa kauankin valkkuna. Tappara valahtaa sijalle 10 kun runkosarja lähestyy loppuuaan. Siellä on koppi menetetty, sanokaa minun sanoneen. Kuppikunnat pitää valkkua pihdeissään. Ai kun lämmittää sydäntä Tapparan tappiot.
Ja eilinen grande disaster HPK: ta vastaan on unohdettu jo tänään
Playout-sarja on vielä utopistisempi, mutta ei siihen nyt hirveästi enempää matkaa olisi...Miltä kuulostaa ajatus, Tappara lähtee kesän odotteluun maaliskuun runkosarjan jälkeen? Ei se kaukana ole, edes realistisesti
Nyt tarvis kyllä ilmestyä taas Savinainen juttelemaan tämän uniin. Vai miten se meni.katso liitettä 12793
Kehtaakin järjestää kannattajamatkoja. Tappara saisi hävetä
Joo ei kannata kannattaa. Ainoastaan fanittaa. Heti ovat jättämässä joukkuettakatso liitettä 12793
katso liitettä 12793
Hahahhahaha 1,5 miljoonan pahvilla Mestistä jauhaanOlikohan Heljangon 4v paperissa pykälä että soppari purkautuu jos tappara pelaakin Mestistä?
Kehtaavatkin fanit vielä osallistua reissulle. Kuinkahan monta peruutusta tullut?katso liitettä 12793