Reborn Lynx
Luottopelaaja
No kyllähän Tappara hyvin laittoi kampoihin. Urheilussa aina toinen on vaan parempi. Saatte olla ylpeitä joukkueestanne.Hyvä provo hei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kyllähän Tappara hyvin laittoi kampoihin. Urheilussa aina toinen on vaan parempi. Saatte olla ylpeitä joukkueestanne.Hyvä provo hei.
Grönborgille pinnat tästä. Toivottavasti edes osa Tappara-faneistakin pystyy ajattelemaan näin. Valitettavasti useimmille Tapparan palstan kannattajille tuntuu olevan tärkeintä, että joku muu voittaa kuin Ilves.Lehdistötilaisuuden päättyessä Grönborg piti vielä yhden puheenvuoron.
– Viimeisenä, minkä haluan lisätä: onnittelut Ilvekselle. Toivottavasti edustatte ja teette meidät tamperelaiset ylpeäksi, Grönborg viestitti vieressä seisoneen Ilves-päävalmentajan Niemelän suuntaan.
Grönborgille pinnat tästä. Toivottavasti edes osa Tappara-faneistakin pystyy ajattelemaan näin. Valitettavasti useimmille Tapparan palstan kannattajille tuntuu olevan tärkeintä, että joku muu voittaa kuin Ilves.
Kyllä minä ainakin soisin Tapparalle mestaruuden 40 vuoden päästä kun se ei olisi meiltä pois.Onkos tuossa siis jotain valitettavaa? Eikö se vähän niin kuin kuulukin olla niin, että paikallisvastustaja on se viimeinen, jonka voittoa toivotaan? Niin se ainakin mulla on ja tulee aina olemaan, ja sama pätee suurimpaan osaan kaikenikäisistä kiekkoa seuraavista tutuistani.
Aika toiveikasta ajattelua, että tuo muovijengi on edes olemassa jos 40v ilman mestaruutta pelailee.Kyllä minä ainakin soisin Tapparalle mestaruuden 40 vuoden päästä kun se ei olisi meiltä pois.
Tämä on outoa toimintaa Tapparalta. HäpeällistäOhan tuolla naapurissa aika outoja juttuja kuten
" Jatketaan vielä Tapparan touhuista kulisseissa. Espoon 5. ottelun jälkeen oli kiusallista todistaa vierestä, kun joukkueesta kieltäydyttiin antamasta haastatteluita kollegalle, joka oli kirjoittanut ”vääriä” näkemyksiä Juuso Nykäsen pääiskusta Kiekko-Espoon Miro Keskitaloon. Ison mediatalon toimittaja vedettiin tyhjään huoneeseen kuuntelemaan puhuttelua. Tämän jälkeenkin häntä vielä osoiteltiin, ja aikuiset miehet supattivat keskenään, mitä pitäisi tehdä. Pikkusieluista touhua voitonkin hetkellä. Sen jälkeen Tappara ei sitten voittanutkaan enää pelin peliä."
![]()
SM-liigatuomio: Mitä ihmettä Tampereella heitettiin jäälle ottelun päättyessä? Tapparalta pöyristyttävää käytöstä kulisseissa
SM-liigatuomio perkaa puolivälierien neljännet ottelut.www.is.fi
Tapparassa näkyi kova otteluruuhka.. varsinkin eilen. Energiat eivät enää riittäneet ja silloin pettää myös pää.Hyvä provo hei.
Ne ketkä hylkäsivät on niitä glory hunter osastoa, tullaan paikalle kun voitetaan. Tässä on se ero kannattajissa Ilveksen ja Tapparan välillä. Toiset on mukana ja toiset pintapuolisestiFanit hylkäsivät Tapparan. Kertoo kaiken oleellisen seuran kannatuspohjasta. Sen ymmärrän että ei itse kannusta omiaan, mutta väkivalloin yrittää kieltää sen myös muilta! Onneksi olen syntynyt Ilves perheeseen!
Nyt olis kiva tietää mistä tappara fani voi vittuillaHieno aamu töissä. Ekat puoli tuntia pelkkää vittuilua Tappara fanilta. Joka ei käynyt kertaakaan paikan päällä pelissä eikä edes seurannut tätäkään sarjaa.
Asia kunnossa.
Sanot sille vaan, että neljä-nolla ainakun se alkaa vittuilee. Kyllä se lopettaa.Hieno aamu töissä. Ekat puoli tuntia pelkkää vittuilua Tappara fanilta. Joka ei käynyt kertaakaan paikan päällä pelissä eikä edes seurannut tätäkään sarjaa.
Asia kunnossa.
Eihän niillä nyt ole muuta kuin se sama vanha levy eli mestaruudet.Nyt olis kiva tietää mistä tappara fani voi vittuilla
Sanoiko kyseinen henkilö kenties sanan kannu jossain vaiheessa mouhotustaan?Hieno aamu töissä. Ekat puoli tuntia pelkkää vittuilua Tappara fanilta. Joka ei käynyt kertaakaan paikan päällä pelissä eikä edes seurannut tätäkään sarjaa.
Asia kunnossa.
No ne tietty, mutta harmillista kun yhdelläkään aikaisemmalla mestaruudella ei seuraavalla kaudella ole paskankan vertaa, paitsi Mouhon pelloilla kasvattamassa viljaaEihän niillä nyt ole muuta kuin se sama vanha levy eli mestaruudet.
Niin? En mä ainakaan toivo tapun voittavan.Grönborgille pinnat tästä. Toivottavasti edes osa Tappara-faneistakin pystyy ajattelemaan näin. Valitettavasti useimmille Tapparan palstan kannattajille tuntuu olevan tärkeintä, että joku muu voittaa kuin Ilves.