TI 17.3.2026 | Ilves - SaiPa

Ei tänään hävitä. Pitäis lähteä koko viikonlopuksi pilkkireissulle rentoutumaan, enkä ajatellut asiaa niin, että sillä reissulla pitäisi stressata siitä, kuinka Ilves pärjää jotain bartokaaneja vastaan ja mennä mahdollisesti ahdistuneena kännissä nukkumaan.
Kohtalotoveri siellä. Mun pitäisi lillua viikonloppu poreammeessa syntymäpäiviä viettäen, mutta helevetilläkö siihen keskittyy jos täytyy stressata tämmösistä. Ei mitään armoa anneta ihmiselle tässä seurassa.

Jostain luin että Fortier on saanut lapsen viime vklp ja sen takia oli tapparaa ja meitä vastaan poissa.
8734.jpg

"Poissa kokoonpanosta suojaamattoman seksin seurausten takia."

:D

katso liitettä 17910

"Poissa kokoonpanosta suojaamattoman seksin seurausten takia."

:D
Ja eihän lapsi heti samana päivänä pääse sairaalasta tai onhan ensimmäiset päivät kotonakin tärkeitä. Tai kaikki päivät on yhtälailla isälle. Onkohan Aki itse yhdenkään lapsen isä tai onkohan vielä sitä jäämistöö kelle lapset<työ eli äidin homma. Tai sitten ei taida Aki pitää jääkiekkoilijoita ihmisinä :D

Ja eihän lapsi heti samana päivänä pääse sairaalasta tai onhan ensimmäiset päivät kotonakin tärkeitä. Tai kaikki päivät on yhtälailla isälle. Onkohan Aki itse yhdenkään lapsen isä tai onkohan vielä sitä jäämistöö kelle lapset<työ eli äidin homma. Tai sitten ei taida Aki pitää jääkiekkoilijoita ihmisinä :D
Tietäen hieman hänen tyyliään tuolla twitterissä niin taitaa olla hassuttelu :)

Aki on vaan erittäin oikeistolainen ihminen, jolla on erittäin oikeistolaisen ihmisen arvot ja huumorintaju. Tämä viesti kai yritti edustaa enemmän sitä jälkimmäistä.

Boldattuun: on.

Poikapuolikin löytyi.

Se ei ollut omissa käsissä loppupeleissä se peli, vaan Kenttämiehen käsissä oli se peli.

Armalis tärkeä.
Ämpäri MVP.
Borg roolissaan!

Ykköskorin jätkät ihan hukassa ja varjoissa.
Yv aivan hukassa ja varjoissa.

Voitto on se mikä tänään merkitsi ja se otettiin. Kiitos. Kevääseen.

• Tykkää
Reactions: onc
Kun pää kestää ja tekniikka on kunnossa. Ipaaa!!

Se tehtiin mitä piti ja parilla pompulla saatiin sitten happea pelaamiseen. Jasek on pelikieltonsa jälkeen ollut todella vaisu, eiköhän mies tuosta kuitenkin paranna. Tuolla on monta äijää joiden pitää nostaa tasoa vähintään pykälällä pleijareihin. 5vs5 pelaaminen on onneksi hyvällä tasolla. Ylivoima on jo naurettavan huonoa, käsittämätön saavutus Kaltolta kertakaikkiaan.

Nyt vedetään hetki happea, HYVÄ ILVES!

Takaisin