Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida kyllä oikein kellään (pl. Davos) olla nyt ostomestaruus tähtäimessä ja se jos mikä varmasti lämmittää kaikkien mieltä.
Oulussa ne on iskemässä rahaa tiskiin.. Räty ja Salmela on jo maksettu, nyt katsotaan saako lopuilla vielä jotain pientä. Junnon vanhat verkkarit on jo kyydissä myös.Ei netti pelitä Malagassa, joten eivät saa digitaalista sopparia lähetettyä
Hiljaista kyllä on ollut. Vuosikausiin ei ole ollut näin tyhjää iltaa siirtojen osalta.Ei taida kyllä oikein kellään (pl. Davos) olla nyt ostomestaruus tähtäimessä ja se jos mikä varmasti lämmittää kaikkien mieltä.
"Korvaajana tehtävässä aloittaa välittömästi Janne Pesonen. Sopimukseen sisältyy pykälä työelämääntutustumisjaksosta"Tillun tuliaiset = ”Irtisanoudun tehtävästäni omasta tahdosta, haluan kiittää koko Ilves yhteisöä menneistä vuosista.”
Ystävällisin terveisin Timo Koskela.
Olisi ilon ja onnen päivä se tämäkin![]()
Hiljaista kyllä on ollut. Vuosikausiin ei ole ollut näin tyhjää iltaa siirtojen osalta.
Hyvä niin.
Ai luoja nyt vielä sitäkin, jos tässä jotkut Timon kommentit vielä saadaan.Jos Tapsa olisi pelkästään menny lainalle yksistään eiköhän siitä olisi ilmoitettu jo muutaman lauseen postauksella.
Voimme tästä siis päätellä, että:
Puita.
Minä en tykkää siitä, että viime hetkillä jokainen kärkijoukkue hankkii läjäpäin vahvistuksia. Tällainen tasapuolisesti rauhallinen loppu on minun mieleen.Lukeeks tossa yllä, että MOUHOJEN MIELIPIDEKETJU 2025-2026?
Minä en tykkää siitä, että viime hetkillä jokainen kärkijoukkue hankkii läjäpäin vahvistuksia. Tällainen tasapuolisesti rauhallinen loppu on minun mieleen.
Saatiinkin myyntipronssia!Ymmärrän. Mutta meillä oli täällä ostomestaruus tähtäimessä.