TILLUN TULIAISET - KIPINÄKETJU 2025-2026

Mä häpeän. Ihan Ilveksen puolesta. Ei jumalauta saatu sitten ketään tätä roskispaloa sammuttelemaan.

Ollaan muuten ihan turhaan pidetty iltakipinää, kun tosiaan ei niitä siirtoja tähän aikaan kuitenkaan seura julkaisisi ja päivittyvää julkista siirtolistaa ei enää ole. Tuskin ketään tulee, mutta never stop the madness ja aamulla uudestaan :D

Olis se Fordi varmaa Nädeen ollut parannus, mutta ei kapteenia viitsitä laittaa sivuun.

Aika hurjaa muuten, että siirtorajan kaappausten kaappaus oli 23 pisteen Foortti.

Jos ei ketään tule, sen täytyy ainakin tarkoittaa sitä, että Palola on ihan kohta peleillä takaisin ja että jonkinmoisessa kunnossakin vielä

Jos Tapsa olisi pelkästään menny lainalle yksistään eiköhän siitä olisi ilmoitettu jo muutaman lauseen postauksella.

Voimme tästä siis päätellä, että:

Puita.
Ai luoja nyt vielä sitäkin, jos tässä jotkut Timon kommentit vielä saadaan.

”Ei lähdetty tarj.. eikun… Sisäinen kasvu on tärk.. eikun…. Uskon vahvasti Ilveksen menestyvän pudotuspeleissä nykyisellä kilpailukykysellä rosterilla.”

Minä en tykkää siitä, että viime hetkillä jokainen kärkijoukkue hankkii läjäpäin vahvistuksia. Tällainen tasapuolisesti rauhallinen loppu on minun mieleen.

Ymmärrän. Mutta meillä oli täällä ostomestaruus tähtäimessä.

Takaisin