Ne Sportti ja Jukurit-pelitkin vaan pitää hoitaa. Ei niistäkään pisteitä tai voittoja ilmaiseksi tule. Eikä niistä saa pisteitä sen enempää kuin Tapparasta ja KooKoosta. Kuka tässä nyt sitten on yksin- tai keskinkertainen, minä en ota yhtäkään voittoa tässä sarjassa itsestäänselvyytenä! Koska sellaisia ei ole. Jos et pysty niitä Sportteja ja Jukureita hoitamaan, ei pysty pelaamaan KooKoota ja Tapparaa vastaankaan.
Ja "ei mitään palaa" edustaa juuri sitä tulos ohjaa ajattelua - toimintaa josta pyritään jokapäiväisessä toiminnassa pääsemään irti. Ihan tiedoksi, niille JYP:lle, KooKoolle tai SaiPalle joita niin ylistät osuu myös huonoja pelejä tai päiviä jolloin ei olla parhaimmillaan. En ole johdon sukulainen, pyrin vaan näkemään aina pidemmälle kuin yksittäisen pelin tuloksen taakse.
Keskinkertaisuuteen en ota kantaa, mutta ei se että palstalle ilmestyy aina hävityn pelin jälkeen tykittämään ketjut täyteen samoja argumentteja ja julistamaan kuinka vähän omaan joukkueeseensa uskoo ole mikään merkki suuresta analyyttisyydestä tai kiekon syvemmästä ymmärtämisestä.
Miksi minä aina ilmestyn tänne pilaamaan hyvän oman joukkueen päälle tuhkan ripottelun on se ettei luovuttajat koskaan voita eikä voittajat koskaan luovuta. Ei se mitään rohkeutta vaadi julistaa kuinka oma joukkue on huono. Mieluummin olen 1 % mahdolllisuudella voittaja kuin 100 % todennäköisyydellä häviäjä.