Hepulina16
Luottopelaaja
Mä oon järkyttynyt. Palataan asiaan, kun Koskela on jättänyt tämän seuran lopullisesti. Tää ei ole mun Ilves.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, yksityinen omistaja. Pekka Kantosella tais olla lähes samat 60000 (~10%) osaketta joka oli maksimi mitä oli mahdollista saada osakeannissa. En varma ole, mutta olisko ry:llä ollut 11%?Täältä löytyy isoimmat omistajat jos tarpeeksi kelaa. Tuukka Rask toiseksi suurin.![]()
Heikki Viitikko on kaatanut Mikkelin Jukureihin 2,5 miljoonaa, eikä tuottoja ole juuri luvassa – Yle selvitti, keiden rahoilla SM-liiga pyörii
Jääkiekon SM-liigan seurojen takana on kirjava joukko alueellisesti vaikutusvaltaisia yrittäjiä. Sijoituksena liigajoukkue on kaikkea muuta kuin rahasampo. Omistajia motivoikin tuoton sijaan kotiseuturakkaus.yle.fi
Painetta kun tulee riittävästi monelta suunnalta, suunta muuttuu.Vielä semmoinen lisäys, että turhaa se on vain täällä huutaa tai laittaa Tillulle, Ripalle tai Sepälle palautetta sähköpostiin. Mikäli haluaa enemmän vaikuttaa, niin omistajille sitä viestiä kannattaa laittaa. He kuitenkin sitten päättävät miten johdon kanssa toimitaan.
Melko tunnepitoista kommentointia. Mitäs jos tilanne on, että palkkapyyntö älytön, ja kaveri tehnyt tällä kaudella jotain 5 pistettä shl:ssä?
Lopeta trollaaminenJos vaikka on unelmoinut asuvansa Turussa
Muuten vaan itku silmässä tuon pronssipelin jälkeen haastattelussa sanoi kuinka olisi hienoa joskus palata takaisin kotiin. Lisäksi Ruotsissa ollessaan osti Tampereelta kämpän.Yhtään puolustelematta Tillua, osaako joku kertoa faktana että onko Joona lähiaikoina ylipäätään sanonut haluavansa palata Ilvekseen? Jos vaikka yksinkertaisesti on niin että haluaa mennä muualle. Jos vaikka on unelmoinut asuvansa Turussa
Itse en olisi menossa työpaikkaan jossa olin kymmenen vuotta sitten edes pienellä palkankorotuksella, vaikka teen edelleen samoja töitä, eikä varsinaisesti pahaa sanottavaa olekkaan vanhasta työnantajasta. Ihan sama kuka tillu tai villu sinne kosiskelis
Erittäin hyvin vastattu. Kysyin ihan vilpittömästi kun en tiedä. Vai onko se siis joku automaatio että pelaaja menee sinne missä eniten tarjotaan.Mouhoooooo
Toimisto ’riidoissa’ kannattajaryhmän kanssa ja Iksa Turkuun.Vittu on ollut raskaat 24h tätä puljua seuratessa.
Pyhä kolminaisuus kysymyksiä kyselemättä helvettiin täältä.
Älä nyt lässytä mouhoErittäin hyvin vastattu. Kysyin ihan vilpittömästi kun en tiedä. Vai onko se siis joku automaatio että pelaaja menee sinne missä eniten tarjotaan.
Kysyinkin että lähiaikoina? Kai se ihmisen mieli voi muuttua kun on jo hetken ollut pois täältä.Muuten vaan itku silmässä tuon pronssipelin jälkeen haastattelussa sanoi kuinka olisi hienoa joskus palata takaisin kotiin. Lisäksi Ruotsissa ollessaan osti Tampereelta kämpän.
Mutta juu halusi Turkuun.
Aika turvallista tässä tapauksessa lienee olettaa, että tarjousten ollessa samankaltaiset mieluummin ottais kotikaupungista työt Turun sijasta.Erittäin hyvin vastattu. Kysyin ihan vilpittömästi kun en tiedä. Vai onko se siis joku automaatio että pelaaja menee sinne missä eniten tarjotaan.
Et oo tainnu syntyäkkään vielä sillon kun oon Ilveksen peleissä alkanut käymään.Älä nyt lässytä mouho
Yksikään Ilvesläinen ei epäilisi että Joona menisi omasta halusta ennemmin johonkin vitun Turkuun kuin Ilvekseen.
Mene nyt sinne porkkanamaallle trolliEt oo tainnu syntyäkkään vielä sillon kun oon Ilveksen peleissä alkanut käymään.