Avaruuskakku420
Rivipelaaja
Käsittääkseni pari biisiä rykäisee.Vetääkö toi Ahti siis Maamme-laulun vai onko sillä joku pidempikin keikka ennen ottelua?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käsittääkseni pari biisiä rykäisee.Vetääkö toi Ahti siis Maamme-laulun vai onko sillä joku pidempikin keikka ennen ottelua?
Kaikki haluaa "feat" il-ves-tam-pe-re ymmärtäähän senTuli flashback:it viime vuodesta. Espoo ja Turisti….nooh, Osasto41 kiittää!!
Hupsis."Joukkueiden kuudessa runkosarjan kohtaamisessa Tappara teki tasakentällisin 16 maalia, Ilves seitsemän"
Räppää kolonialismin kahleista ja rajusta elämästä Mouhijärven kaduilla ja kujilla. Voi vittu.Käsittääkseni pari biisiä rykäisee.
Kommentoin tästä kalpa-sarjan jälkeen johonkin ketjuun, että armalis ekaan peliin maalille. Uusi sarja, ja hyvä aloittaa sillä rauhallisemmalla veskalla alkuun. Tilanne resetoitu siis. Pavlat taas puikkoihin ensimmäisen huonon pelin jälkeen.Kyllä mulla iso luotto on Armalikseen. Yllättynyt tietty olin. Varmaan jotain vaivaa on Pavlatilla sitten
Täällähän runosuoli sykkii.Ja jahdin päättää Tapsun lahti.
En mä nää, että Armalis ylipelais enempää kuin Pavlat. Mantas on itseasiassa mielestäni rauhallisempi maalivahti. Armalis on myös hitaampi maalivahti. Jos Armalis lähtee aavistamaan johonkin suuntaan ja kiekko vaihtaa yllättävästi suuntaa niin hän on hitaampi tekemään korjausliikkeitä mitä Domino. Domino liikkuu tosi nopeasti tolpalta tolpalle minkä vuoksi välillä nähdään paraatitorjuntoja.Armalis on mielestäni huono valinta nimenomaan Tapparaa vastaan. Se ylipelaa todella paljon jo pienillä kiekonsiirroilla maali on tyhjänä. Joku puukäsinen paljon laukova joukkue sopisi sille paremmin. Tapparalla on taitoa siirtää kiekko kaverille joka laittaa tyhjiin. No katsotaan miten käy