Toni Utunen

Ilves johtaa 0-2. Paljon lähempänä on 3 osuma kuin Kärppien kavennus.

Utunen lähtee taklaamaan kiekollista Hermosta. Jää täysin kakkoseksi fyysisessä kohtaamisessa, olkapää olkapää tilanteessa mihin hän pääsi itse vielä valmistautumaan paremmin. Utunen lähtee seuraamaan Hermosta ja vetää maila käden toiselle puolelle ja kiskaisee Hermosen nurin. Kruunuksi vielä Utunen itse poistuu pelistä koppiin.

Kärpät kaventaa seuranneella ylivoimalla ja ovat tolpan päässä tasoituksesta. Oli niin häviävää pelaamista Utuselta tuo vaihto, että puistatti. Ja varmaan nyt sitten taas loukissa.

Ilves johtaa 0-2. Paljon lähempänä on 3 osuma kuin Kärppien kavennus.

Utunen lähtee taklaamaan kiekollista Hermosta. Jää täysin kakkoseksi fyysisessä kohtaamisessa, olkapää olkapää tilanteessa mihin hän pääsi itse vielä valmistautumaan paremmin. Utunen lähtee seuraamaan Hermosta ja vetää maila käden toiselle puolelle ja kiskaisee Hermosen nurin. Kruunuksi vielä Utunen itse poistuu pelistä koppiin.

Kärpät kaventaa seuranneella ylivoimalla ja ovat tolpan päässä tasoituksesta. Oli niin häviävää pelaamista Utuselta tuo vaihto, että puistatti. Ja varmaan nyt sitten taas loukissa.
Jos loukissa, niin pitää ilmanmuuta hankkia "korvaaja"
Jos ei loukissa, niin pitää ilmanmuuta hankkia "korvaaja"
Joku semi kiekollinen pakki joka osaa pulustaa

Utunen on kyllä itselleni suurin pettymys hankinnoista mitä parina viime vuotena tehty. Hölön alaisuudessa Pelsuissa veteli yli 20 min per peli loistavalla tasolla, runkosarjassa ja playoffeissa. Siirto Tampereelle yhdessä tutun koutsin kanssa, ura nousussa ja sitten jotakin tapahtui.
On ollut loukissa jatkuvasti, mikä on tietysti ikävää ja varmasti vaikuttaa pelikuntoon sekä tuntumaan, kahden vuoden sopimuksessa pelejä pitäisi kertyä 120 + playoffit, nyt jos pääsee edes puoleen näistä niin hyvä on kun peli jäi tänäänkin kesken.
Pelit mitkä on päässyt pelaamaan on todella köykäinen, välillä jopa flegmaattinen ja usein sattuu useampi ihan turha ja tyhmä virhe, aina saa jännitää että mitähän nyt tapahtuu kun on lyöty jäälle. Sitä hyvää perus- ja yleispelaamista on kyllä saatu nauttia ihan kammottavan vähän. Hyvät pelit mahtuvat melkeinpä kahden käden sormiin.

Takaisin