Tulosveikkaus ja otteluseuranta HIFK - Ilves 11.10.2025

No tuosta hyvästä pelistä olen kyllä eri mieltä.
Nykymenoon suhteutettuna siellä on ollut kyllä ihan hyviä pelejä. Ei toki missään nimessä todella hyviä pelejä ole ollut, mutta varmaan ymmärsit pointtini.

Edelleen kyllä jotenkin erikoinen tuo Pavlatin liikkuminen ekassa maalissa kun hidastusta pyörittelee.

On se saatana kun tuota ykkösylivoimaa ajetaan kuin käärmettä piippuun ja tulos on 0+0 on nolla. Nyt sitä laukojaa sinne ja vinkkinä, Jasek ei ole se laukoja. Saako nuo treeneissäkään maaleja?
Koomista että hankitaan Palola eikä käytetä parasta ominaisuutta tuossa.

Vähän sama kun hankittaisiin talveksi autoon lohkolämmitin eikä pistettäis piuhaa kiinni.

Lisää hankintoja vaan, niin päästään karsimaan. Siis jos hankintojen taso on tuota mitä se nyt on ollut.

On se saatana kun tuota ykkösylivoimaa ajetaan kuin käärmettä piippuun ja tulos on 0+0 on nolla. Nyt sitä laukojaa sinne ja vinkkinä, Jasek ei ole se laukoja. Saako nuo treeneissäkään maaleja?
Ehkä . Kun katselee noita meidän veskoja.......

Olihan taas jotenkin kaudenkuvan tapaiset maalit omiin. Mitä helvettiä toi Nyberg touhus tossa 2-0 maalissakin, ethän sä nyt voi tossa tilanteessa päästää ukkoa luisteleen sinne selustaan.
Eikä edes yrittäny ottaa miestä vaan nostaa mailaa ja suti ohi

Nykymenoon suhteutettuna siellä on ollut kyllä ihan hyviä pelejä. Ei toki missään nimessä todella hyviä pelejä ole ollut, mutta varmaan ymmärsit pointtini.
Itse en ole nähnyt pelissä minkäänlaista kehittymistä kauden edetessä osittain menty jopa huonompaan suuntaan. Eilisenkin pelin eka erä oli aivan hirveää paskaa. Toinen vähän parempi ja kolmannessa Marleua ekan kympin pois, niin Hifk ei saanut mitään kiriä aikaan, mutta en nyt Ilveksen hyvyydeksi eilistäkään saanut. Jonkun pitää lähteä, tämä ei tällä kokoonpanolla muutu.

Itse en ole nähnyt pelissä minkäänlaista kehittymistä kauden edetessä osittain menty jopa huonompaan suuntaan. Eilisenkin pelin eka erä oli aivan hirveää paskaa. Toinen vähän parempi ja kolmannessa Marleua ekan kympin pois, niin Hifk ei saanut mitään kiriä aikaan, mutta en nyt Ilveksen hyvyydeksi eilistäkään saanut. Jonkun pitää lähteä, tämä ei tällä kokoonpanolla muutu.
Mutta hei. Pitää vaan kehittyä päivästä toiseen ja uskoa tietynlaiseen tekemiseen.

Takaisin