Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - KooKoo 6.2.2026

Status
Viestiketju on suljettu.
Jälleen kerran näkee kuinka käy kun kaikki munat on samassa korissa eikä ykköskentän ulkopuolelta ole odotettavissa yhtään mitään.

Mesellä on hyvä pää jääkiekkoon. Syöttöjäkin melkein 20 jo kasassa. Tuosta liikkeestä huolimatta pystyy olemaan hyvä pelaaja. Sitten jollain pelaajilla on kaikki maailman liike ja he ovat ihan paskoja.
Huh ei tuo mun kommentti mitään alentavaa ollut, ei tarvitse todistella tai vertailla. Ihmetyttää vaan miten tuo luistelu ei koskaan kehity

Mesellä on hyvä pää jääkiekkoon. Syöttöjäkin melkein 20 jo kasassa. Tuosta liikkeestä huolimatta pystyy olemaan hyvä pelaaja. Sitten jollain pelaajilla on kaikki maailman liike ja he ovat ihan paskoja.
Samat höpinät joka vuosi, sitten ihannoidaan näitä Ratisia ja Björqvistejä ketkä ei oo urallaan tehny yli 30 pinnaa mutta kun tsemppaa ja luistelee niin lujasti. :)

Tätä ottelua kun katsoo niin pakki hankinta on pakollinen. On tuo omista lähtö kyllä koomista. Kaiken maailman oman pään luutia ja osa hoitaa senkin keskinkertaisesti.

Huh ei tuo mun kommentti mitään alentavaa ollut, ei tarvitse todistella tai vertailla. Ihmetyttää vaan miten tuo luistelu ei koskaan kehity
Täh? En mä mitään todistellut vaan otin lähinnä kantaa. Olen samaa mieltä Meskasen luistelusta.

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin