Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ei todellakaan kaadu tuomaripeliin. Eka erä pelattiin varmasti kauden paskin erä, eikä tuo toka eräkään kovin kummoista ollut. YV-tilaisuudet hukattiin kuten aina.Ihan ku paskaan tuomaripeliin kaatuu Ilves, kyllä se juurisyy on ihan muualla.
Itse meinaat, että ihan suosiollisesti vihelletään meitä vastaan? Pelaisivat sen verran paremmin, ettei tarvi vahingossakaan ottaa mitään jäähyä mistään.Kyllähän Ilves on huono ollut, mutta meinaatko tuomaritoiminnan olleen tänään täydellisellä tasolla?
Vähän epäilen että tänään käy ainakin kysäisenässä muutamasta tilanteesta.Pitäskö hölönkin käydä otteluvalvojaa uhkailemassa jos sillä vaikka noi kampit vihellettäs
Mitenkään älyttömästi ei, mutta on siellä ollut varmasti puolen kymmentä varsin hyvää torjuntaa. Ja tietysti iso ero siinäkin, miten paljon varmempaa tuo tekeminen on. Pavlat edellisessä ottelussa ja Armalis koko keväänä eivät ole kyllä huokuneet varmuutta.Eipä sitä tänään ole edes testattu.
Miten se hyvin pelaaminen vaikuttaa siihen kuinka vastustajalle vihelletään jäähyjä tai vihelletään peliä poikki aivan liian hätäisesti?Itse meinaat, että ihan suosiollisesti vihelletään meitä vastaan? Pelaisivat sen verran paremmin, ettei tarvi vahingossakaan ottaa mitään jäähyä mistään.
Eipä sitä tänään ole edes testattu.
Kyllähän Ilves on huono ollut, mutta meinaatko tuomaritoiminnan olleen tänään täydellisellä tasolla?
Juu. Lördaagia kohti vaan. Kaikki on auki.Ei ole testattu ei, tässä pelissä ei ole oikein tehty mitään muutakaan.
Lauantai aina kaiken muuttaa voi...
Enkai mä muuta väittänytkään?Ei todellakaan ole ollut.
Mutta syy häviöön löytyy pukukopin velttokulleista.
Enkai mä muuta väittänytkään?![]()
Uskoa koetellaan, mutta niin on koeteltu ennenkin tällä kaudella.Jee. Tästä lauantaina ryöstö ja sitten viimeistellään kotona.. mitään ei ole hävitty.. Olisko kokoo parempi finaaleissa , no sen näkee sitten
Me vaan ollaan parempi joukkue niin tämä helposti kääntyy. Luotan 100% että tästä noustaan. Näin jo pelkoa tapparan pelaajissa.
Tämä on meidän kausi. Negapetterit voi painua vittuun.
Me ollaan Ilves perkele
Korkki kiinni. Tosin kaikki on vielä mahdollista.Uskoa koetellaan, mutta niin on koeteltu ennenkin tällä kaudella.
Silti Ilves on tässä. Välierissä.
Sydämessäni tunnen, että tämä on se The Joukkue.
Se erilainen.
Se, joka ei lannistu vastoinkäymisistä.
Uskotaan Ilvekseen.
Tämä on meidän vuosi!
Uskoa koetellaan, mutta niin on koeteltu ennenkin tällä kaudella.
Silti Ilves on tässä. Välierissä.
Sydämessäni tunnen, että tämä on se The Joukkue.
Se erilainen.
Se, joka ei lannistu vastoinkäymisistä.
Uskotaan Ilvekseen.
Tämä on meidän vuosi!
Täsmennetään vielä, että en juo alkoholia. Kyseessä on ennemminkin eräänlainen syntymähumala.Korkki kiinni. Tosin kaikki on vielä mahdollista.![]()