jäämies-70
Luottopelaaja
Mä en kuullut lähetyksestä, toisaalta täällä olohuoneessa saattoi olla jo jonkinverran desibelejä sen loppusekoilun vuoksi..Veikkaisin 3-4 sekuntia yli. Soiko siellä päätössummeri ollenkaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en kuullut lähetyksestä, toisaalta täällä olohuoneessa saattoi olla jo jonkinverran desibelejä sen loppusekoilun vuoksi..Veikkaisin 3-4 sekuntia yli. Soiko siellä päätössummeri ollenkaan?
Tuotat ihan ymmärrettävää tekstiä, kaikesta huolimatta.Oon vetänyt suojakännin ennen peliä niin meni itselläkin ihan ohi minkä takia mentiin videoille. Mertsi ei auttanut asiaa ymmärtämään yhtään
Tuskin. Jos verrataan Ärjeen, Waheebiin, Alkioon tai kehen tahansa muuhun selostajaan, niin Mertaranta on näistä selvästi puolueellisin.Vai arvioimmeko itse hieman puolueellisesti tätä?![]()
Mäntykiveltä oli kyllä uran heikoin erä. Mitä ihmettä kaveri tehnyt viime yönä tai tänä aamuna, että peli noin vaikeaa?Mäntykivi vilttiin ja sitä myöten sopupelitutkintaan. Uskomattoman löysä kaveri.
Syötetty jarrua?Mitä helvettiä tolle Mäntykivekselle tehtiin siellä varusmiespalveluksessa kun se on viimeistään sen jälkeen ollut tommonen löysä paska
Jos on niin hajalla, että on noin kuistilla pelistä koko ajan, niin sitten voi jäädä vaikka kotiin. TTM tai muu voittoa haluava äijä tilalle.Niin pelaako vielä loukkaantuneena vai puolikuntoisena? Ei tuota velttoilua muuten voi selittää.
Sekä kaikki mömmöm ja eht ottelut, ne on tärkeimpiä!Se että Ilves on inhokki ei ole suuri synti, mutta ei oikein ymmärrä peliä kun on tottunut seuraamaan sitä monitorista. Ei tunne pelaajia, useimmiten vasta nähdessään nimen selässä. Tilastoja kyllä luettelee ahkerasti.
TTM sais kyllä pelata.Jos on niin hajalla, että on noin kuistilla pelistä koko ajan, niin sitten voi jäädä vaikka kotiin. TTM tai muu voittoa haluava äijä tilalle.
Sitä sitten, että itseä se ainakin vituttaa. Perustelin vain miksi en pidä Mertarannasta Liiga-selostajana.Mitä sitten?
Ja YV toimis? Edes kerran?Olisiko tänään ennemmin nousujohteinen peli eli kakkoserä olisi parempi?
Mua ei haittaa se onko puolueellinen vai ei, mutta kun on nykyisin niin ylimielinen, että ei tee etukäteistöitä kunnolla, ei tunne pelaajia, ei tunne sääntöjä, selostaa siitä pienestä monitorista eikä pysy pelitilanteissa mukana jne.Vai arvioimmeko itse hieman puolueellisesti tätä?![]()
Ärjeen ärjymistä ei vaan jaksa kuunnella.Tuskin. Jos verrataan Ärjeen, Waheebiin, Alkioon tai kehen tahansa muuhun selostajaan, niin Mertaranta on näistä selvästi puolueellisin.