Veikkausliigan pelaajasiirrot ja -sopimukset

Kuopioon jälleen vahvistuksen oloinen pelaaja:

"Touraylla on runsaasti kokemusta kansainvälisiltä kentiltä. Hän on pelannut urallaan yli 60 ottelua Ranskan Ligue 2:ssa sekä yli 70 ottelua Israelin pääsarjassa. Lisäksi hän voitti Israelin mestaruuden Maccabi Haifan riveissä kaudella 2020–2021 ja debytoi Gambian A-maajoukkueessa kesällä 2025."


Odotetusti nuo kärkijengit pumppaavat kovaa miestä rosteriin.

Aika kovia pelaajia Ilvesrosteri huutaisi, että oikeasti siitä Europaikasta voitaisiin taistella.
 
Odotetusti nuo kärkijengit pumppaavat kovaa miestä rosteriin.

Aika kovia pelaajia Ilvesrosteri huutaisi, että oikeasti siitä Europaikasta voitaisiin taistella.
En itse pidä tuota minään takuuvarmana vahvistuksena kuitenkaan. Kyllähän tällaisten meriittien omaavia pelaajia riittänyt ennenkin sarjassamme lopputuloksella heikko. Tietysti noita ei Suomessa pelanneita pelaajia on välillä vaikea arvioida etukäteen.
 
Hämmentävä saaga :D Simon vaikutti vahvistukselta Liigacupin alun perusteella ja Ali tuli sellaisella cv:llä sisään, joka sai talkkarin näyttämään maagikolta, mutta silti kumpikin floppasivat täysin.
Alilla ei ollut kuntoa edes 10 min peliin ja Duivenboodenilla ei vaan riittänyt. Huhut onkin mielenkiintoisia toi Sahid Ngobi ja Peter Godly Michael kyllä maistuis.
 
Näin kupposet rekryää pelaajia :D


Toi tuli mullakin, mutta miten tuo liittyy kupsiin? Itse pidin tuota lähinnä huijauksena. Miksi kukaan selaisi facea/instaa, jolla on tm arvo 500k+ ilman sopimusta ja tarttuisi tuohon tarjoukseen :D Ja miksi siinä on kk-palkka, eikä viikkopalkkaa.
 
Toi tuli mullakin, mutta miten tuo liittyy kupsiin? Itse pidin tuota lähinnä huijauksena. Miksi kukaan selaisi facea/instaa, jolla on tm arvo 500k+ ilman sopimusta ja tarttuisi tuohon tarjoukseen :D Ja miksi siinä on kk-palkka, eikä viikkopalkkaa.
Lähinnä sen perusteella aattelin kun Champions League karsinnoista on puhe tossa
 
Takaisin
Ylös