Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän Sporttiinkin mahdu jos kerran palkkapyyntö ei ole ongelma.En ihmettelisi jos Pekka löytää itsensä jostain Mikkelistä tai lahesta
Just nyt varmaan leftin puolustava puolustaja ei ole listan kärjessä. Niitä on tuolla jengissä jokunen.Olisi Mattias Göransson Tillin näköinen hankinta.. sillä pienellä muttalla että vaatii vissiin kunnon palkkaa.
Ja EP:n mukaan jäähy tappajaJust nyt varmaan leftin puolustava puolustaja ei ole listan kärjessä. Niitä on tuolla jengissä jokunen.
Laiturien paikat vahvasti miehitetty, muutoin kyllä.Varmasti ainakin Päällikköön on ollut yhteydessä. Sopisi Ifk:n sekamelskaan täydellisesti
Juu ei suora vastaus ainakaan siihen tehopakki kysymykseen. Jos sellaista nyt edes ollaan hakemassa.Just nyt varmaan leftin puolustava puolustaja ei ole listan kärjessä. Niitä on tuolla jengissä jokunen.
Juu ei suora vastaus ainakaan siihen tehopakki kysymykseen. Jos sellaista nyt edes ollaan hakemassa.
En minä meinaa tässä iässä enää yhtään mitään. Mielenkiinnolla odotan mitä Tillu meinaa tai oikestaan mitä tekee. Että mistä repii tähän kohtaan sen tai ne yv-pakit jos niitä vielä ei ole löytynyt,Jaa meinaat että peruspakit hoitavat ylivoimat(kin) ensi kaudella?
Niin siis mihin me sitten ollaan kaaduttu, jos ei rosteriin? Aika naurettava väite, kun katsoo mikä oli tilanne juuri muutama kuukausi sitten naapuria vastaan.Esim poffit ei ole rosteriin on mielestäni kaatunut kertaakaan viimeisen viiden vuoden aikana. Tuskin urheilujohdonkaan mielestä.
Nimenomaan juuri näin. Johdettiin sarjaa 2-0. Viimeinen matsi voitettu 6-0 ja kolmas matsikin pelillisesti oltiin edellä.Niin siis mihin me sitten ollaan kaaduttu, jos ei rosteriin? Aika naurettava väite, kun katsoo mikä oli tilanne juuri muutama kuukausi sitten naapuria vastaan.
Niin että viime vuodet ollaan aina hävitty kun ei pää kestä ratkaisupelejä, mutta rosterissa ei ole ikinä ollut valuvikoja? Selvä.Nimenomaan juuri näin. Johdettiin sarjaa 2-0. Viimeinen matsi voitettu 6-0 ja kolmas matsikin pelillisesti oltiin edellä.
Ni perkele, millä vitun järjellä tuo sarja hävittiin johonkin rosteriin.
Kyllä se sarja hävittiin kupolin sisällä.
Joka vitun joukkueen rosterissa on valuvikoja. Jokaikisessä, joka kausi on ollut ja tulee aina olemaan.Niin että viime vuodet ollaan aina hävitty kun ei pää kestä ratkaisupelejä, mutta rosterissa ei ole ikinä ollut valuvikoja? Selvä.
En minä ainakaan ole hysteerinen vaan kylmän realistinen pohjautuen menneiden vuosien kokemukseen. Kyllä pelaajia löytyy.. löytyy nyt ja löytyy ensikuussakin.Täällä on varsin "yllättäen" porukka mysteeristä ettei löydy kiekollista pankkia enää kun eletään kesäkuuta.
Tämä uskomus perustuu siihen, ettei muka ikinä löydetä ketään kun jätetään muka aina joukkue vajaaksi.
Nyt joukkue on tällä hetkellä oikeasti vajaa puolustuksen osalta ihan varmasti Ilveksen urheilujohdonkin mielestä.
Yleisesti ottaen foorumin mielestä Ilveksen rosteri on aina vajaa 365. Se ei sitä ole Ilveksen urheilujohdon mielestä eikä minunkaan mielestäni ole aina näin. Esim poffit ei ole rosteriin on mielestäni kaatunut kertaakaan viimeisen viiden vuoden aikana. Tuskin urheilujohdonkaan mielestä.
Mutta siitä olen sata varma, että urheilujohdon mielestä tarvitsemme vahvistusta puolustukseen ja kiekollista sellaista. Ja siitäkin olen satavarma, että pätevä sellainen löytyy.
Pointtina, että kun Ilveksen urheilujohdon mielestä joku osasto rosterista ei ole valmis vielä kesä- heinäkuun vaihteessa, niin mielestäni on suorastaan naurettavaa kuvitella, ettei enää löydy pelaajaa siihen. Aivan varmasti löytyy.
Porukka vaan elää siinä uskossa että ennenkään ei ole löytynyt. Mutta kun Ilveksen urheilujohdon ei näe tarpeita ihan samalla tavalla kuin foorumi, minkä mielestä Ilveksen rosterissa pitää olla joka ketjussa ja joka paikalla Liigan paras pelaaja omalla tontillaan. Muuten rosteri on vajaa. Näin kärjistetysti verraten.
Tapparalla ei ollut yhtään leveämpi pakisto kuin meillä, ei sitten pätkän vertaa ja heidän sentteristönsä ei taatusti olisi riittänyt tälle foorumille,mutta silti voittivat mestaruuden.En minä ainakaan ole hysteerinen vaan kylmän realistinen pohjautuen menneiden vuosien kokemukseen. Kyllä pelaajia löytyy.. löytyy nyt ja löytyy ensikuussakin.
Eikä joka tontilla voi edes olla Liigan paras pelaaja, mutta pelaaja johon ei hävitä ratkaisevia pelejä, tuossa on melkoinen ero. Viimekaudella rosteri jätettiin pakiston osalta vajaaksi eikä se asia miksikään muutu enää. Nyt on uusi kausi edessä ja odotan mielenkiinnolla miten nyt toimitaan. En vaan enää luo itselleni utopistisia kuvitelmia, varsinkaan kun selväksi on myös tullut ettei talouspuolellakaan mennyt ihan loppuun asti hyvin.
Eikä se rosteri nytkään mielestäni ole vajaa kuin kahden tasokkaan pakin verran.. sen jäkeen se ei enää mielestäni ole.. ei 365 eikä edes 653.
Tappara ei joutunut peluuttaan junnuja pakistossa. Ehkä selvisivät vähemmällä loukkaantumisten suhteen. Tappara lisäsi siirtorajalla Addamon koska ilmeisesti näkivät tarvetta moiselle. Mielestäni moni (itseni mukaanlukien) kirjoitteli siirtorajalla tännekin että meidän puolustus on kapea poffeihin. Särkymisvaraa ei juuri ollut. Se oli meidän akilleen kantapää ja imho siihen olisi pitänyt tuoda vahvistusta.Tapparalla ei ollut yhtään leveämpi pakisto kuin meillä, ei sitten pätkän vertaa ja heidän sentteristönsä ei taatusti olisi riittänyt tälle foorumille,mutta silti voittivat mestaruuden.
Samaa mieltä, että kupolin sisällä hävittiin, mutta sekin on rosterista kiinni.Tapparalla ei ollut yhtään leveämpi pakisto kuin meillä, ei sitten pätkän vertaa ja heidän sentteristönsä ei taatusti olisi riittänyt tälle foorumille,mutta silti voittivat mestaruuden.