Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

En usko. En ole edes niin väittänyt. Onko tämä seuraava johdon persnuolemiscope, että ei Myrrä olis enää valkkuna ja siksi ei oo väliä? Itse käännän, että jos olis annettu hoitaa duuni loppuun, niin olisiko täällä mestaruus.
Voi olla tai sitten ei.

Muistanko ihan oikein, että sulla oli iso rooli aikanaan yhteisössä kun omistajavaihdosta tehtiin? Sitten jotenkin tuli näpeille, kun tarjosit itseäsi hommiin uudelle johdolle, mutta ei kelvannutkaan.

En usko. En ole edes niin väittänyt. Onko tämä seuraava johdon persnuolemiscope, että ei Myrrä olis enää valkkuna ja siksi ei oo väliä? Itse käännän, että jos olis annettu hoitaa duuni loppuun, niin olisiko täällä mestaruus.
Jälkiviisaus on se paras viisaus; kyllähän Myrräkin pääsi myös meillä kokeilemaan pudotuspeleissä.
Viime kausi oli myös KooKoon pleijareissa selkeä pettymys.
Eiköhän Jokkekin ole eri valmentaja nyt kuin syksyllä 2023.
Hienoa et nyt näyttää hyvältä ja toivotaan et pääsee nostamaan kannua.

Voi olla tai sitten ei.

Muistanko ihan oikein, että sulla oli iso rooli aikanaan yhteisössä kun omistajavaihdosta tehtiin? Sitten jotenkin tuli näpeille, kun tarjosit itseäsi hommiin uudelle johdolle, mutta ei kelvannutkaan.

Miten tää liittyy tähän?

Ja kyllä, kysyin tarvitaanko apuja myynnissä, koska olen elämäni myyntiä tehnyt. Kaikki siltä osin ok, ei tarvittu.

Nyt nasahti neljäs sija ja johto heitti hyvä+. Kai se olis sit kiitettävä- vähintään. Ja kun huomioi missä vaiheessa uutta tulemista tuo on tehty, ni kiitettävä½ jo lähellä.
Missä ja kuka seurajohdosta on antanut tuon arvion menestyksestä?

Takaisin