1931-Ilves
Vakiokokoonpanossa
Itelle 3 maalia, 1 syöttö ja nollapeli, saldona 64 pistettä ja nousu 2 sijalle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan näin ei ole mennyt kun oon unohtanut kyseisen pelin... Koitetaan perjantaina laittaa jengiä vähän uusiks kun ei nykyisellä mee kauhean hyvin..Yleensä en oo tälläsiä pelaillut, mutta tätä tulen kokeilemaan ja tottakai myös aijon voittaa kaikki!![]()
Nyt on tosiaan tullut poikkeuksellisen vähän maaleja koko alkukaudesta. Itse grindaan vaihtoja talteen ja käytän tuon kesäkuussa vielä ennen europelejä.Oli muuten iteltä huippuidea laittaa maalijuhlat chippi päälle tällä viikolla... Kolme peliä pelattu ja yhteensä kaks maalia koko kierroksella eikä tietenkään itelle osunu
Sulla onkin sitten kimpassa valtava etulyöntiasema tänään jos kerta löytyy Lahen pelaajia.Täällä taas vastaavasti hiljalleen tehty nousua ylöspäin. Eka sivu kimpan sarjataulukosta lähestyy.
Interin kaverit toivat mukavat pisteet eiliseltä.
Tänään Lahelle sakk…maaleja!
Itse taidan nyt alkaa vaihtoja keräilemään eli koitetaan tällä nykyryhmällä mennä jonkin aikaa.
Pohdin pitkään ennen perjantain matsia laitanko Hytösen vai Karjalaisen kapteeniksi. Voitte kiittää minua siitä, että se oli nimenomaan Hytönen, joka onnistui maalinteossa, koska häntä en kapteeniksi valinnutKumpu, Hytönen ja Turkki toimitteli.
Kukaan heistä ei tietenkään kapteenina ollut.
Älä ota kaikkea kunniaa. Itse aprikoin matkalla Tammelaan vaihtaisinko Hytösen vielä kapteeniksi. No saman teeman mukaisesti en vaihtanut.Pohdin pitkään ennen perjantain matsia laitanko Hytösen vai Karjalaisen kapteeniksi. Voitte kiittää minua siitä, että se oli nimenomaan Hytönen, joka onnistui maalinteossa, koska häntä en kapteeniksi valinnut![]()
Pohdin pitkään ennen perjantain matsia laitanko Hytösen vai Karjalaisen kapteeniksi. Voitte kiittää minua siitä, että se oli nimenomaan Hytönen, joka onnistui maalinteossa, koska häntä en kapteeniksi valinnut![]()
Tulen mukaan samaan kuoroon!Älä ota kaikkea kunniaa. Itse aprikoin matkalla Tammelaan vaihtaisinko Hytösen vielä kapteeniksi. No saman teeman mukaisesti en vaihtanut.![]()
pientä parannusta sija 29.ei oikee taho pärjätä, kokonaiskisassa sija 46.