Futismanageri 2026 - Kotimaisen jalkapallon fantasiamanageripeli

Armah edesauttoi tätä mutta yllättävän paljon meni downhill minulla lähes 400 sijoitusta alaspäin. Toisaalta joukkueessa kun on HJK ja Interpelaajia niin ei täydellä kokoonpanolla menty. No maanantaina ja tiistaina kuromaan takaisin ylöspäin.

Kärkeen matkaa enää vaan 150 pinnaa! Eiku... alle 160 pinnaa!

Noh, sen verran asiaakin, että jos olet yksi sadasta joilla on Jaron Luca Weckström jengissä, niin miehen kausi on nyt loukkaantumisen takia ohi.

Yleensä en oo tälläsiä pelaillut, mutta tätä tulen kokeilemaan ja tottakai myös aijon voittaa kaikki!:cool:
Ihan näin ei ole mennyt kun oon unohtanut kyseisen pelin... Koitetaan perjantaina laittaa jengiä vähän uusiks kun ei nykyisellä mee kauhean hyvin..

Oli muuten iteltä huippuidea laittaa maalijuhlat chippi päälle tällä viikolla... Kolme peliä pelattu ja yhteensä kaks maalia koko kierroksella eikä tietenkään itelle osunu

Oli muuten iteltä huippuidea laittaa maalijuhlat chippi päälle tällä viikolla... Kolme peliä pelattu ja yhteensä kaks maalia koko kierroksella eikä tietenkään itelle osunu
Nyt on tosiaan tullut poikkeuksellisen vähän maaleja koko alkukaudesta. Itse grindaan vaihtoja talteen ja käytän tuon kesäkuussa vielä ennen europelejä.

Täällä taas vastaavasti hiljalleen tehty nousua ylöspäin. Eka sivu kimpan sarjataulukosta lähestyy.
Interin kaverit toivat mukavat pisteet eiliseltä.
Tänään Lahelle sakk…maaleja!

Itse taidan nyt alkaa vaihtoja keräilemään eli koitetaan tällä nykyryhmällä mennä jonkin aikaa.

Täällä taas vastaavasti hiljalleen tehty nousua ylöspäin. Eka sivu kimpan sarjataulukosta lähestyy.
Interin kaverit toivat mukavat pisteet eiliseltä.
Tänään Lahelle sakk…maaleja!

Itse taidan nyt alkaa vaihtoja keräilemään eli koitetaan tällä nykyryhmällä mennä jonkin aikaa.
Sulla onkin sitten kimpassa valtava etulyöntiasema tänään jos kerta löytyy Lahen pelaajia.

Kumpu, Hytönen ja Turkki toimitteli.
Kukaan heistä ei tietenkään kapteenina ollut.
Pohdin pitkään ennen perjantain matsia laitanko Hytösen vai Karjalaisen kapteeniksi. Voitte kiittää minua siitä, että se oli nimenomaan Hytönen, joka onnistui maalinteossa, koska häntä en kapteeniksi valinnut :)

Pohdin pitkään ennen perjantain matsia laitanko Hytösen vai Karjalaisen kapteeniksi. Voitte kiittää minua siitä, että se oli nimenomaan Hytönen, joka onnistui maalinteossa, koska häntä en kapteeniksi valinnut :)
Älä ota kaikkea kunniaa. Itse aprikoin matkalla Tammelaan vaihtaisinko Hytösen vielä kapteeniksi. No saman teeman mukaisesti en vaihtanut. :D

Älä ota kaikkea kunniaa. Itse aprikoin matkalla Tammelaan vaihtaisinko Hytösen vielä kapteeniksi. No saman teeman mukaisesti en vaihtanut. :D
Tulen mukaan samaan kuoroon! :D
Pääsi käymään tismalleen samalla tavalla.

Takaisin