Don Corleone
Luottopelaaja
Voidaanko pysyä ny perkele aiheessa. En millään saa littymään KANNATTAJIEN HÄIRIÖKÄYTTÄYMISEEN.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä nyt ei kannata ihan tähän lähtee että numero 88 tarkoittaisi automaattisesti jotain. Menee aidosti naurettavuuden puolelle jos aletaan keksiä näitä yhteyksiä joka asiasta ja siten "näkemään natseja joka nurkalla". Eikö tämä ole kuitenki vakava aihe?
Mahtaako Helly Hansenin vaatteita voida vielä käyttää? Olen myös ihmetellyt ettei BilleBeinoa ole vielä tässä yhteydessä kekattu. BB=88 joidenkin mielestä.
Joo ja ennen kaikkea jos niitä Lindros faneja pöllähtää 13-18(?) vuotiassa, ku on uransakkin lopettanu 16-17 vuotta sitten, eikä loppuvuosinakaan ollu enää se sama panssarivaunu mitä uransa alkuaikoina.Ei tietenkään. Usean tunnusmerkin täyttyessä voi kuitenkin joskus olla kysymys muusta kuin sattumasta.
Jos se haisee paskalta, jos se tuntuu paskalta, jos se näyttää paskalta ja jos se maistuu paskalta, se todennäköisesti on paskaa. En kuitenkaan suosittele tekemään tätä monen aistin testiä juuri paskalla.
On kyllä sekavaa sakkia. Koittakaapa nyt lapset keksiä jotain merkitystä elämäänne muusta kuin näistä.
Nyt tarvitaan Jeesus Otto Rauhala nykäisemään toimittajaa hihasta ja antamaan tärkeä puheenvuoro kuinka tälläisen on loputtava Suomalaisessa jääkiekossa välittömästi! Toivottavasti Oton omat pelaajat eivät sorru moiseen.Voisi joku toimittelija kysyä että mihin sattui, osuiko hermoon kun noin lakosit ja samalla pyörittää tätä pätkää muutaman kerran.
Eiköhän tosta clippiki vielä mahda löytyä luulisin.kun yksi irti revitty penkki ei riitä vaan pitää repiä toinen pelin lopussa ja heittää se.. ai että, ja nämä moraaliposeerajat jaksaa nillitellä läikkyneistä kaljoista vaikka meidän reissussa oli 3-4 matkalista yhtä traktorinsa rakastelijaa kohti.
katso liitettä 11766
Otto ei varmasti nähnyt tätä. Joten ei sitä tapahtunut.Nyt tarvitaan Jeesus Otto Rauhala nykäisemään toimittajaa hihasta ja antamaan tärkeä puheenvuoro kuinka tälläisen on loputtava Suomalaisessa jääkiekossa välittömästi! Toivottavasti Oton omat pelaajat eivät sorru moiseen.
Aamuvasaran Otolla on asiaa osiota odotellessa.
Tapparafanit laittoivat kalustoa uusiksi Isomäessä.
![]()
MTV: Tapparan kannattajien jälkeen jäi rikkoutuneita penkkejä – ”Rapatessa roiskuu”
Ässien liiketoimintajohtajan mielestä porilaiset pääsivät jopa odotettua pienemmillä vahingoilla.www.aamulehti.fi
Sielä on someritarit Hannu T, Kirka ja muut tuulenhuuhtomat laittanu ropellit pyöriinTapparafanit laittoivat kalustoa uusiksi Isomäessä.
![]()
MTV: Tapparan kannattajien jälkeen jäi rikkoutuneita penkkejä – ”Rapatessa roiskuu”
Ässien liiketoimintajohtajan mielestä porilaiset pääsivät jopa odotettua pienemmillä vahingoilla.www.aamulehti.fi
Tapparafanit laittoivat kalustoa uusiksi Isomäessä.
![]()
Ja erityisesti Rauhala. Vaan eihän se nyt niin haittaa, vaikka oma pesä kuhisee natseja.
Vaikka kuinka olen itse tätä äärihommaa vastaan niin... Onko se virallisen paikallislehden paikka nyt kommentoida kenenkään somekäytöstä, tai ylipäätään kertoa poliittisia näkökulmia mitenkään?Missä on esim. nyt jutut tuosta mouhareiden natsismista
No tuntuu se olevan heidän tehtävä Osastoa mollata aina kun vain pystyvät.Vaikka kuinka olen itse tätä äärihommaa vastaan niin... Onko se virallisen paikallislehden paikka nyt kommentoida kenenkään somekäytöstä, tai ylipäätään kertoa poliittisia näkökulmia mitenkään?