Tre1931
Luottopelaaja
Ja liittyy mun viestiin miten? UEFA Mafia huudot siellä silti kaikuu, vaikka maksavatkin seurat hiljaiseksi isoilla palkintorahoilla.Kovasti joissakin maissa tuo UEFA:n Champions League seuroja kiinnostaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja liittyy mun viestiin miten? UEFA Mafia huudot siellä silti kaikuu, vaikka maksavatkin seurat hiljaiseksi isoilla palkintorahoilla.Kovasti joissakin maissa tuo UEFA:n Champions League seuroja kiinnostaa.
Eikö kukaan ajattele lapsia?No kun tässä Suomessa asutaan. Tulee kuva, että tuolla rikotaan sääntöjä ja ei välitetä turvallisuudesta uskaltaako sinne mennä tai päästää lastaan sinne.
Soihdutus pitäisi hoitaa valvotusti kuten se varmaan Norjassa hoidetaan. Joku tietty alue jossa saa soihduttaa tiettynä aikana (ennen peliä, tauolla tai pelin jälkeen). Palomies olisi vieressä vahtimassa.Tuolle alueelle voitaisiin myydä lippuja jolla saataisiin palomiehen kustannukset katettua. Eipä se enää olisikaan niin hauskaa ja sitä ei luultavasti paljoa tehtäisi.
Juurikin tuota tarkoitinkin kun "keskusteluavauksessani" sanoin faniporukkoja nössöiksi, kun eivät pistä idiootteja porukassa kuriin.Ja sun haluamisella nyt ei ole mitään merkitystä, halusit tai et niin ne soihdut palavat välillä.
Ehkä ne faniporukat eivät halua laittaa "idiootteja" porukassa kuriin, vaan ne tykkää ilmaisesta mainoksesta siistien pyrojen muodossa. Me ei asuta enää keskiajalla hyvä mies, tervetuloa nykyaikaan. Pyrot ovat nykyaikaisessa jalkapallotapahtumassa täysin normaali asia ja sitä se tulee olemaan myös Suomessa. Muutos on aina aluksi kivuliasta, mutta kyllä sääkin siihen ajan myötä totut.Juurikin tuota tarkoitinkin kun "keskusteluavauksessani" sanoin faniporukkoja nössöiksi, kun eivät pistä idiootteja porukassa kuriin.
Onhan noi UEFA ja varsinkin Fifa enemmän tai vähemmän korruptoituneita mutta se oli kyllä jokseenkin huvittavaa, että klubirunkut sitä huutelee ja var tarkistuksien jälkeen. Sellaista mafiaa siellä ei kuitenkaan ole. Joku HJK on uefalle yhdentekevä.Ja liittyy mun viestiin miten? UEFA Mafia huudot siellä silti kaikuu, vaikka maksavatkin seurat hiljaiseksi isoilla palkintorahoilla.
Joo, mun mielestä UEFA mafia huudot HJK:n toimesta on vaan sitä kuuluisaa larppia, koska kyllähän sitä tekee muutkin isot mobit. Ei toi mun kommentti liittynyt tällä kertaa mitenkään Klubiin.Onhan noi UEFA ja varsinkin Fifa enemmän tai vähemmän korruptoituneita mutta se oli kyllä jokseenkin huvittavaa, että klubirunkut sitä huutelee ja var tarkistuksien jälkeen. Sellaista mafiaa siellä ei kuitenkaan ole. Joku HJK on uefalle yks haikee.
Oi voi. Niin vain lauantaina oli samoja lihapäitä kuin keskiviikkona Areenalla. Surkuhupaisaa katsoa kun sama kaveri, joka riuhtoi lippua heiluttaneita, ja paiskoi myös ihan sivullisia monta riviä ylempänä, katseli kiltisti vierestä kun HJK-katsomossa syttyivät soihdut ja paukkupommit 5 minuutin välein.Tammelaan samat järkkärit ku Tapparalla areenassa. Niillä tuntuu olevan menohaluja. Vai oliko klubilaiset liia vanhoja, nii ei si huvittanukkaa painia?
Jos nyt kiinnostaa nii Lakikirja .co foorumin tarraketjussa tuota vääntöä taitaa olla.Vielä kun joku näyttäisi sen tai siis ne kommentit joissa mouhot tuomitsee omiensa tarroittamisen.
No kyllä minusta tuo HJK:n touhu näytti hyvinkin keskiaikaiselta ilman sivistyksen häivää.Me ei asuta enää keskiajalla hyvä mies, tervetuloa nykyaikaan.
Tyyppi puhuu lainrikkomisesta ja sitten vetää UEFA:n mukaan keskusteluun. Siis organisaation jossa sitä lakia on rikottu vähän enemmän kuin joissain soihdutteluissa.On mafia tai ei, mutta todisti taaskin sinun puheesi p..kaksi, että vain Suomessa nämä kiellettyjä. Minä en ainakaan halua että Ilvekselle lankeaisi sakkoja teidän idioottimaisuuksien vuoksi.
No itse puhun pyroista, heillä on hyvät pyroilut. Mutta muuten ollaan samaa mieltä tästä asiasta, kaikki muu apinointi videolla on todella naurettavaa katseltavaaNo kyllä minusta tuo HJK:n touhu näytti hyvinkin keskiaikaiselta ilman sivistyksen häivää.
Älä tule nyt kesken hyvän soihtuväännön puhumaan mistään tarroistaJos nyt kiinnostaa nii Lakikirja .co foorumin tarraketjussa tuota vääntöä taitaa olla.
Kyllä se soihdutus suomessakin peleissä niin järjestetään että se on mahdollisimman turvallista. Ei siellä nyt katsomossa niitä sytytellä ihan kuinka vaan.No kun tässä Suomessa asutaan. Tulee kuva, että tuolla rikotaan sääntöjä ja ei välitetä turvallisuudesta uskaltaako sinne mennä tai päästää lastaan sinne.
Soihdutus pitäisi hoitaa valvotusti kuten se varmaan Norjassa hoidetaan. Joku tietty alue jossa saa soihduttaa tiettynä aikana (ennen peliä, tauolla tai pelin jälkeen). Palomies olisi vieressä vahtimassa.Tuolle alueelle voitaisiin myydä lippuja jolla saataisiin palomiehen kustannukset katettua. Eipä se enää olisikaan niin hauskaa ja sitä ei luultavasti paljoa tehtäisi.
Ei se ny kovin surkuhupaisaa oo, ettei stevaria kiinnosta saada soihdusta naamaan.Oi voi. Niin vain lauantaina oli samoja lihapäitä kuin keskiviikkona Areenalla. Surkuhupaisaa katsoa kun sama kaveri, joka riuhtoi lippua heiluttaneita, ja paiskoi myös ihan sivullisia monta riviä ylempänä, katseli kiltisti vierestä kun HJK-katsomossa syttyivät soihdut ja paukkupommit 5 minuutin välein.
Sori. Pyrot jeesÄlä tule nyt kesken hyvän soihtuväännön puhumaan mistään tarroista![]()
Hupilupin huleilta koostetta viikonlopusta, vessanovi-tifo myös mukana.
Tietäjät tietää.Mikä tämä "respect from Serbia" läppä on?