Joo kyllä Ilveksen peruspelaaminen on erittäin hyvä, joukkueessa vaan pitäis olla enempi pelaajia jotka hyödyntää hallitsevan pelin ja sitä kautta tulevat maalipaikat. Viimeistelyssä ollaan todella heikkoja, odottanut pitkin kautta milloin alkais napsumaan mutta ei niin ei.
Usko on kyllä koetuksella. Siitä ei pääse mihinkään. Ja mä puhun siis kannun tavoittelusta enkä mistään ekan kierroksen otteluista.
Kyllä mä vähintäänkin puolivälieräpaikkaan uskon. Uskon kyllä, että mennään välieriinkin, mutta se ei mulle riitä joten usko on todellakin koetuksella.
Näihin menneiden viikkojen todella negatiivisiin juttuihin kun yhdistää menneiden kausien tippumiset pleijareissa liian varhain ja näiden päälle vielä tuloksellisesti alakanttiin menneet viimeaikaiset isot ottelut, niin kyllä se positiivisemmankin mielen saa matalaksi.
Vaikkakin nää kaksi itelle suurinta vitutuksen aihetta on vain huhuja liittyy ensi kauteen, mutta näitäkin kun alkaa yhdisteleen menneisiin(esim. Mattilat) ja meidän johdon puheisiin, niin ei ole kovin korkea luotto tulevaankaan. Luulin, että oltiin taloudellisesti jo lähes kärjen tuntumassa, mutta juuri nyt tuntuu tulevien kausien osalta siltä, että taloudellisesti ollaan kaukana kärjestä, jos puhutaan nimenomaan siitä, paljonko pystytän pelaajille maksaan.
Kiteytettynä viimeisten viikkojen aikana on herännyt aivan liian paljon negatiivisia ajatuksia Ilveksestä. Ja jotenkin se on mutulla mennyt myös niin että kun se negatiivinen kierre kun on somessa, niin se negatiivinen tulos on myös kaukalossa.
Ei vaan sais vaipua tässä kohtaa pessimistisyyteen eikä negailuun. Kohtahan ne tärkeimmät pelit vastaa alkaa ja yhtään peliä ei oo niistä vielä hävitty. Toivottavasti joukkueessa on oikeasti usko omaan tekemiseen ja menestykseen. Se on se tärkein juttu kuitenkin. Voitot pleijareissa vahvistaisi koko ajan sitä uskoa itseensä. Takki auki ei tartte kyllä lähtee yhteenkään sarjaan.
Alkais jo ne pleijarit. Loppurunkkarista meni kyllä jo oma mielenkiinto. Paitsi että paikallismatsissa haluan nähdä että pelataan jo poffeja kaikki pelissä.