bxl-man
Share Ilves #18
Meneekö laskutus Sponsvisionin kautta?Voin alkaa laskuttamalla hoitamaan tätä. 10 tuhatta euroa kuussa ja joku hieno titteli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meneekö laskutus Sponsvisionin kautta?Voin alkaa laskuttamalla hoitamaan tätä. 10 tuhatta euroa kuussa ja joku hieno titteli.
Onneks vastustajalta puuttuu vielä enemmän. Olisi aika onneton tilanne, jos vaikka Jasek/Mänty ja Lööke olisi loukissa. Yritän itse iloita, että meillä on ihan kilpailukykyinen sakki kentälläOnhan tämä loukkaantumistilanne ihan käsittämätön. Tänään puuttuu kahdeksan vakipelaajaa.
Keitä pelaajia tarkoitat?Missä viimepelin parhaat hyökkääjät ?
Junnuja Kometa pelistä.Keitä pelaajia tarkoitat?
Heikkinen ja Mottard ovat mukana tänään. Laitinen, Frolo ja Liljeberg U20 kokoonpanossa.Junnuja Kometa pelistä.
U20 kokoonpanossa näyttää olevan aika moniMissä viimepelin parhaat hyökkääjät ?
Ratia kaipailen kokoonpanoon, vaikka mielipiteitä jakaakin. Ratinen nyt ainakin osaa luistella, joka jo sinänsä on aika lailla perusedellytys jääkiekko nimisessä pelissä.No ihan hyvältä näyttää, en silti edes hahmota ketä tosta vielä puuttuu
Perinteet tuntien myös janoinen.Sieltä tulee vastaan nuori ja nälkäinen nippu.
Ei se vaihtamalla parane.Kyllähän se jännittää että tänään ja huomenna tulee tukkaan ja maanantaina on uusi koutsi kopissa. Mutta jospa kurssi nyt kääntyisi.
Etkös tossa edellisessä viestissä sanonut, että ei oo käyttöä. No Opa oli eri mieltä asiasta.Milloin minä olen heittänyt Palolan bussin alle?
En? Mitä ihmettä nyt taas.Etkös tossa edellisessä viestissä sanonut, että ei oo käyttöä. No Opa oli eri mieltä asiasta.
Taitaa viitata viestiisi jossa sanoit ettei Paloloilla ja muilla pätkäpestiläisillä kauaa sinnitellä ilman todellisia vahvistuksia. Tulkitsi varmaan lyttäykseksi Palolaa kohtaan.En? Mitä ihmettä nyt taas.