Raipe79
Luottopelaaja
Siinä ei euro enemmän paina kun Haapala tulee vasta Tillun lähdettyä, senverta meni sukset ristiin viime neuvotteluissa pelikohtaisesta sopparista.Juupen "euro enemmän" painiverkkareita tarvittaisiin nyt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä ei euro enemmän paina kun Haapala tulee vasta Tillun lähdettyä, senverta meni sukset ristiin viime neuvotteluissa pelikohtaisesta sopparista.Juupen "euro enemmän" painiverkkareita tarvittaisiin nyt!
Kyllä niistä pahimmista on kai yli päästy. Mutta en silti usko että Henkka Liigaan päätyy.Siinä ei euro enemmän paina kun Haapala tulee vasta Tillun lähdettyä, senverta meni sukset ristiin viime neuvotteluissa pelikohtaisesta sopparista.
Toki näin sanottiin myös MeskasestaSiinä ei euro enemmän paina kun Haapala tulee vasta Tillun lähdettyä, senverta meni sukset ristiin viime neuvotteluissa pelikohtaisesta sopparista.
Täälläkin on tainnut olla jotain huhua, että Haapalan Henkka yritettäisiin saada palaamaan Ilvekseen…eräs aika hyvän osumatarkkuuden omaava kahvipöytäkeskustelija kertoi, että huhu pitää paikkansa.
Saas nähdä kuinka käy…ainakin Ipan rosterissa ja ehkä pelaajabudjetissakin olisi Henkan tyyliselle pelaajalle hyvin vielä tilaa.
Mouhoforkalta käyttäjä Mr.Peter;
Tuleeko se Väisänen vai ei?
No höh olisi ollut todella kova nelosen laidalle kokonsa vuoksi.Se lienee epätidennäköistä tai sen varaan ei ainakaan kannata laskea. Lainasopimus voi olla mahdollinen, mutta eiköhän tämän ensi kauden osoite ole AHL.
Jos katsoo mun viestihistoriaa ei jää epäselväksi haluaisinko Henkan Ilvekseen…Mouhoforkalta käyttäjä Mr.Peter;
On vähän kaksinen hahmo näiden osalta. Joskus osuu, joskus ei. Ei ihan punakoneen tasoinen mutta ei nyt sentään mikään häijään muurarin tasolla.Onko tuo Mr.Peter osunut joskus Ilves huhuissa? Muistan nimimerkin huhuja useasti mainitun, mutta osumia en juurikaan.
On vähän kaksinen hahmo näiden osalta. Joskus osuu, joskus ei. Ei ihan punakoneen tasoinen mutta ei nyt sentään mikään häijään muurarin tasolla.
Tainnut vaipua syvään psykoosiin Kalpa sarjan jälkeen, tämä kaikki tietävä. Ainakin kirjautumisesta päätellen.@Toutain ulkomaan kirjeenvaihtajamme. Ei tshekeissä olis huhui sentteriosastolle?
Onko kuinka vahva tuo huhu, että Pardubicesta tulisi myös sentteri?Ja minä olen kuullut, että Pavlatin mukana tulee sentteri ja haluan uskoa sen olevan Adam Musil. Siinä olis lohta, ainakin mun makuuni. Rightin sentteri.
Mikäs Musilista tekee kuolattavan?Onko kuinka vahva tuo huhu, että Pardubicesta tulisi myös sentteri?
Tuota Musilia meinaan olen itse kuolannut.![]()
Onko kuinka vahva tuo huhu, että Pardubicesta tulisi myös sentteri?
Tuota Musilia meinaan olen itse kuolannut.![]()
Iskokoinen, vahva, rightin kätisyys, ajaa maalille eikä ota taka-askelia kun joku alkaa hanskaa hieromaan naamalle.Mikäs Musilista tekee kuolattavan?