Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Siinä ei euro enemmän paina kun Haapala tulee vasta Tillun lähdettyä, senverta meni sukset ristiin viime neuvotteluissa pelikohtaisesta sopparista.
Kyllä niistä pahimmista on kai yli päästy. Mutta en silti usko että Henkka Liigaan päätyy.

Mouhoforkalta käyttäjä Mr.Peter;

Täälläkin on tainnut olla jotain huhua, että Haapalan Henkka yritettäisiin saada palaamaan Ilvekseen…eräs aika hyvän osumatarkkuuden omaava kahvipöytäkeskustelija kertoi, että huhu pitää paikkansa.
Saas nähdä kuinka käy…ainakin Ipan rosterissa ja ehkä pelaajabudjetissakin olisi Henkan tyyliselle pelaajalle hyvin vielä tilaa.

Onko tuo Mr.Peter osunut joskus Ilves huhuissa? Muistan nimimerkin huhuja useasti mainitun, mutta osumia en juurikaan.
On vähän kaksinen hahmo näiden osalta. Joskus osuu, joskus ei. Ei ihan punakoneen tasoinen mutta ei nyt sentään mikään häijään muurarin tasolla.

• Tykkää
Reactions: #68
Ja minä olen kuullut, että Pavlatin mukana tulee sentteri ja haluan uskoa sen olevan Adam Musil. Siinä olis lohta, ainakin mun makuuni. Rightin sentteri.

@Toutain ulkomaan kirjeenvaihtajamme. Ei tshekeissä olis huhui sentteriosastolle?

@Toutain ulkomaan kirjeenvaihtajamme. Ei tshekeissä olis huhui sentteriosastolle?
Tainnut vaipua syvään psykoosiin Kalpa sarjan jälkeen, tämä kaikki tietävä. Ainakin kirjautumisesta päätellen.

Ja minä olen kuullut, että Pavlatin mukana tulee sentteri ja haluan uskoa sen olevan Adam Musil. Siinä olis lohta, ainakin mun makuuni. Rightin sentteri.
Onko kuinka vahva tuo huhu, että Pardubicesta tulisi myös sentteri?

Tuota Musilia meinaan olen itse kuolannut. :D

Semiluotettava lähde, mutta saatoin tulkita väärin tai ymmärtää väärin. Ei välttämättä juuri Pardubice, voi olla muukin Tshekki kyllä ilmaisusta päätellen. Mutta Pardubiceksi ymmärsin. Ja kun Ricka lähti Brnoon, niin ei voi olla hänkään. Musililla ei vielä Elitessä näy uutta seuraa, enkä oo törmänny huhuihin muualle.

Haluan uskoa.

Onko kuinka vahva tuo huhu, että Pardubicesta tulisi myös sentteri?

Tuota Musilia meinaan olen itse kuolannut. :D

Mikäs Musilista tekee kuolattavan?
Iskokoinen, vahva, rightin kätisyys, ajaa maalille eikä ota taka-askelia kun joku alkaa hanskaa hieromaan naamalle.

Ja hyvä aloittaja. Sopisi siis erinomaisesti tuohon 3 keskelle esim.

Takaisin