Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Ei ole sopimusta vielä kirjoitettu Ruotsiin, mutta hyvin suurella todennäköisyydellä sinne menossa kun useampi seura SHL:stä kiinnostunut.

Ainoa huhu minkä olen jakanut ja kuullut on paluumuuttaja ensi kaudelle ja siihen painoin lähteeni. Ei tuo ole mikään huhu että Supi lähtee. Pitkälle niin toivoin.
Tämäkin vain ja ainoastaan siksi koska olet lukenut huhut/toiveet Jokipakasta ja/tai Leinosta.

Kyllä täälä on sinunkaltaisesi nähty jo. Räksytys on kovaa ja tietoa ei oikeasti ole nimeksikään, tämä siis tiedoksi muille.

Tämäkin vain ja ainoastaan siksi koska olet lukenut huhut/toiveet Jokipakasta ja/tai Leinosta.

Kyllä täälä on sinunkaltaisesi nähty jo. Räksytys on kovaa ja tietoa ei oikeasti ole nimeksikään, tämä siis tiedoksi muille.
Täh? No en todellakaan ole lukenut. Mutta ei minua kiinnosta uskotko vai et.

Täh? No en todellakaan ole lukenut. Mutta ei minua kiinnosta uskotko vai et.
Kiinnostaa siinä vaiheessa, kun saat porttikieltoa perättömistä huhuista. Varsinkin näistä ”musta tuntuu” huhuista.

En ole näsäviisas. Minulle ei ole vaihtoehtoja. Joskus sitten selviää.

Tällainen on nyt jo aivan turhaa. Helppo on arvailla Ruotsia ja jopa muutamaa joukkuetta, ja kyllä, sitten se aikanaan selviää, mutta sinä et sitä tällä hetkellä tiedä. Se on aivan selvää. Vain siitä tässä on nyt kyse. Vähintään annoit ymmärtää, että tiedät joukkueenkin, mutta et todellakaan tiedä, kun sitä ei taida tietää vielä itse pelaajakaan. Ihan käsittämätöntä touhuilua tuollainen. Kun sulta ensimmäisen kerran kysyttiin maata ja joukkuetta, niin olisit vastannut vain, että et tiedä tai että et tiedä, mutta arvaat Ruotsia ja x. Nyt lähdit leikkimään jotain.

Pavlat Sporttiin ja Holmström meille. Kun Ässät vapauttaa Ortion, niin tehdään " Jypit " ja napataan loppukaudeksi meille. Malek hoitaa siihen asti ja Kuivila on varalla.
Lyödäänkö lukkoon...

Takaisin