Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainoa huhu minkä olen jakanut ja kuullut on paluumuuttaja ensi kaudelle ja siihen painoin lähteeni. Ei tuo ole mikään huhu että Supi lähtee. Pitkälle niin toivoin.Koska "musta tuntuu huhut" on kielletty foorumilla.
Tämäkin vain ja ainoastaan siksi koska olet lukenut huhut/toiveet Jokipakasta ja/tai Leinosta.Ainoa huhu minkä olen jakanut ja kuullut on paluumuuttaja ensi kaudelle ja siihen painoin lähteeni. Ei tuo ole mikään huhu että Supi lähtee. Pitkälle niin toivoin.
Täh? No en todellakaan ole lukenut. Mutta ei minua kiinnosta uskotko vai et.Tämäkin vain ja ainoastaan siksi koska olet lukenut huhut/toiveet Jokipakasta ja/tai Leinosta.
Kyllä täälä on sinunkaltaisesi nähty jo. Räksytys on kovaa ja tietoa ei oikeasti ole nimeksikään, tämä siis tiedoksi muille.
Ulkomaille menee. Tämä on done deal.
Ei kannata olla Näsäviisas kun muitakin vaihtoehtoja kun sinun sinikeltainen..oma käsitys on ettei sopimusta ole mihinkään vielä..No sellaisen sinikeltaisen lipun alla oleva sarja. Jos et siitä saa kiinni niin en osaa auttaa valitettavasyi.
Kiinnostaa siinä vaiheessa, kun saat porttikieltoa perättömistä huhuista. Varsinkin näistä ”musta tuntuu” huhuista.Täh? No en todellakaan ole lukenut. Mutta ei minua kiinnosta uskotko vai et.
En ole näsäviisas. Minulle ei ole vaihtoehtoja. Joskus sitten selviää.Ei kannata olla Näsäviisas kun muitakin vaihtoehtoja kun sinun sinikeltainen..oma käsitys on ettei sopimusta ole mihinkään vielä..
En ole näsäviisas. Minulle ei ole vaihtoehtoja. Joskus sitten selviää.
EiPavlat Sporttiin ja Holmström meille. Kun Ässät vapauttaa Ortion, niin tehdään " Jypit " ja napataan loppukaudeksi meille. Malek hoitaa siihen asti ja Kuivila on varalla.
Lyödäänkö lukkoon...
Syy ?
Miksi Pavlat pitäisi ulostaa?Syy ?
Ortio ei jää Suomeen.Syy ?
Sport ei etsi maalivahtiaSyy ?
No mitä helvettiä tuut tänne pätemään tiedolla jos et uskalla edes mitään kertoa ei jumalauta.No eipä tos oo ku kaks vaihtoehtoo sarjaks ni toinen niistä. Joukkueesta en puhu mitään.
Ei ollu tarkoitus päteä en edes ehtinyt ajatella kun painoin viestin kun Supista spekuloitiin.No mitä helvettiä tuut tänne pätemään tiedolla jos et uskalla edes mitään kertoa ei jumalauta.
Aa ok my bad.Ei ollu tarkoitus päteä en edes ehtinyt ajatella kun painoin viestin kun Supista spekuloitiin.