Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Perry loppukaudeksi opettamaan Savi-Vellua rottailemaan nyt kun sai Hawksista kenkää. :cool:

Fantasioin nyt vähäsen.

Suomi-Palve-Nyman
Stransky-Kodytek-Meskanen
Mäntykivi-Ruotsalainen-Ikonen
Könönen-Virtanen-Alvarez/Päkkilä
Ratinen-Bau-Gregoire

Ja joojoo tiedetään, että Are ei ole tänne tulossa, mutta antakaa nyt vähän fantasioida voittopelin jälkeisessä huumassa. :)

Fantasioin nyt vähäsen.

Suomi-Palve-Nyman
Stransky-Kodytek-Meskanen
Mäntykivi-Ruotsalainen-Ikonen
Könönen-Virtanen-Alvarez/Päkkilä
Ratinen-Bau-Gregoire

Ja joojoo tiedetään, että Are ei ole tänne tulossa, mutta antakaa nyt vähän fantasioida voittopelin jälkeisessä huumassa. :)
Korvaa Ruotsalainen Ruohomaalla niin alkaa olemaan mahdollinen.

Onko @punakone korviin kantautunut huhupuheita mitkä kertoisivat että Marek saa alkaa etsimään uutta seuraa? Näin kuulin itse. Toki Tillu tällä hetkellä tyytyväinen joukkueeseen ja joka osa-alueeseen mutta tässä olisi ison kotiutuksen paikka. Lähtölaskenta oli alkanut jo mutta, nyt uskon sen olevan lähempänä kuin koskaan tämän päivän esityksen jälkeen. Seuraillaampa tilannetta…. En usko että kautta tulee päättämään oskarshamissa.

Onko @punakone korviin kantautunut huhupuheita mitkä kertoisivat että Marek saa alkaa etsimään uutta seuraa? Näin kuulin itse. Toki Tillu tällä hetkellä tyytyväinen joukkueeseen ja joka osa-alueeseen mutta tässä olisi ison kotiutuksen paikka. Lähtölaskenta oli alkanut jo mutta, nyt uskon sen olevan lähempänä kuin koskaan tämän päivän esityksen jälkeen. Seuraillaampa tilannetta…. En usko että kautta tulee päättämään oskarshamissa.
Ruohomaa ja Marek samalla ovenavauksella.

Ei Ilves lähde Malekkia heittämään pihalle, joten tänne Kunkkua ei varmaan tarvinne odotella.

Laukeaisin välittömästi housuihini. Vaihtaisin housut ja laukeaisin uudelleen.

Miettikääpä kaksikkoa Langhamer - Gunnarsson.

Ruohomaa ja Marek samalla ovenavauksella.

Ei Ilves lähde Malekkia heittämään pihalle, joten tänne Kunkkua ei varmaan tarvinne odotella.
Luulen että näillä molareilla mennään. Ellei jotain loukkia tule.

Ensi kaudeksi voikin Marekia sitten tänne kalastella.

Lankullahan on 2-vuotinen sopimus. Kalliiksi tulee Oskarshamnille, jos vapauttavat miehen työvelvoitteesta.

Luulen että näillä molareilla mennään. Ellei jotain loukkia tule.

Ensi kaudeksi voikin Marekia sitten tänne kalastella.
Jos Marek oikeasti lähtee Ruotsista pois, niin varmasti on Tillu perässä. Houkutus Kingin kotiuttamiseksi seuraavaksi pariksi kaudeksi on todella kova. Siinä olisi ykkösveskari, jonka taso tiedetään ja joka ei enää Nhl:ään karkaa.

Takaisin