yellowgreen
Luottopelaaja
Eräkohtaisella sopimuksella HIFK-peleihin voisin jotenkuten hyväksyä idean.Jos ei muuta niin Karjalaisen voi ainakin laittaa noutamaan Tyrväisiä ja Komaroveja kun sikailevat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eräkohtaisella sopimuksella HIFK-peleihin voisin jotenkuten hyväksyä idean.Jos ei muuta niin Karjalaisen voi ainakin laittaa noutamaan Tyrväisiä ja Komaroveja kun sikailevat.
Mielenkiinnosta: Mikäs tässä olisi ongelma?Plus: koppimeiningin takia aivan kuolleena syntynyt idea. Olis varmaan lupsakka yhdistelmä Suomi ja Karjalainen.
Edari.Mielenkiinnosta: Mikäs tässä olisi ongelma?
2+5 18 peliin on eittämättä syy vetää viemäristä alas brändinhallinta. Karjalaisen palkan lisäks tarvii laittaa pätäkkää sivuun, että saa hoidettua hänen mukanaan kulkevat brändiriskit.Lajitaitovajainen? Painaa paremmilla statseilla kun Ilveksen sentterit, pakeista puhumattakaan.
No ei kai siinä mitään jos halutan nähdä meidän top-6 pakeissa näitä Kåsastuleja, Nybergejä ja Soineja.
No en nyt ala avaamaan tänne enempää, mut jos mietitään paljon täälläkin on perattu Levin reissua, niin onko Karjalainen sen pelaajaprofiilin hankinta, jota Ilves tarvitsee?Mielenkiinnosta: Mikäs tässä olisi ongelma?
Mikä vitun brändiriski?2+5 18 peliin on eittämättä syy vetää viemäristä alas brändinhallinta. Karjalaisen palkan lisäks tarvii laittaa pätäkkää sivuun, että saa hoidettua hänen mukanaan kulkevat brändiriskit.
Jos noi pisteet ois 20+15 ja kerran mokannu puolustaja kyseessä, olisin eri mieltä. Nyt on todella high risk low reward haaveilu.
Kyllä pakki pulaa on niin kyllä ton vois ottaaNo en nyt ala avaamaan tänne enempää, mut jos mietitään paljon täälläkin on perattu Levin reissua, niin onko Karjalainen sen pelaajaprofiilin hankinta, jota Ilves tarvitsee?
Eli susta vedetään raja Bartosakiin? Pieksevä sekoileva lainrikkoja on se raja?Mikä vitun brändiriski?Kyseessä ei todellakaan ole mikään Bartosak.
En edes aloita kun keskustelutaitosi on boldatun kaltaista.Eli susta vedetään raja Bartosakiin? Pieksevä sekoileva lainrikkoja on se raja?
Kyllä mä toivoisin, että Ilveksen pelaajat olisi esikuva jäällä ja sen ulkopuolella. Mun raja on aika paljon alempana (tai ylempänä, miten sen nyt ajatteleekaan) kuin Bartosak.
Ei tarviikaan aloittaaEn edes aloita kun keskustelutaitosi on boldatun kaltaista.
Kumma juttu etten ole kuullut sulta mitään vikinää brändinhallinnasta aiemmin vaikka Ilveksen peleissä kuuluttaa Hintsanen. Sama kaveri vetää Ilveksen virallista podcastia.
Itseasiassa eivät ole. Itse syytät täälä EFM jostain "keksityistä huhuista" joihin ei anna kunnolla informaatiota, mutta sitten itse heittelet tälläsiä "en aio avata asiaa enempää mutta mitenköhän suomi suhtautuu tähän?!" tyyppisiä juttuja.Ei tarviikaan aloittaaMun keskustelutaidot on vallan hyvät. Ite sä vedit Bartosakin keskusteluun.
Se päivä kun Hintsanen vetää luistimet jalkaan ja esiintyy Ilveksen joukkueessa, voidaan jutella Hintsasesta.
Pena sen siinä keksi, palkataan se Gillies tänne!Toivon ihan helvetisti että Karjalainen tulisi Ilvekseen. Tollanen hullu Ilveksestä puuttuu ja pakistossa on muutenkin jo puolet saigonilla.
Nyypäri voi jatkaa matkaa kotiansa.
Tokihan sekin käy että Tillu naaraa tänne jotain Karjalaista parempaa laatua, mutta vähän epäilen.Niin kuivat markkinat eivät ole,että pitäisi tämä Karjalainen Ilvekseen roudata.Miten joku voi tätä edes ehdottaa
Koskaan oo esittänyt mitään sisäpiirin kaveria, mitä en millään lailla siis ole.Itseasiassa eivät ole. Itse syytät täälä EFM jostain "keksityistä huhuista" joihin ei anna kunnolla informaatiota, mutta sitten itse heittelet tälläsiä "en aio avata asiaa enempää mutta mitenköhän suomi suhtautuu tähän?!" tyyppisiä juttuja.
Selväksi on tullut että sulle tuo maine ns. sisäpiirin kaverina on helvetin tärkeä.
Mikä vitun brändiriski?Kyseessä ei todellakaan ole mikään Bartosak.
Noniin, Horse tänne niin saadaan paita kattoon.Meni Ässiin, mutta otetaanko sitten Horse takas?
![]()
Miro Karjalainen Ässien puolustukseen. Tuomas Salmelan sopimus purettu. - Porin Ässät
Puolustaja Miro Karjalainen siirtyy Ässiin loppukauden mittaisella sopimuksella, joka sisältää seuran option kaudesta 2025 – 2026. Isokokoinen (200 cm / 106 kg) puolustaja on edustanut...assat.com