Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

Entäpä jos maajoukkueessakin pelannut Korhonen onkin ensikaudella yksi meidän parhaita pelaajia ?
Ratinen nyt on huti kyllä.

Korhonen on sen sorttinen pelaaja että saattaa isosti yllättää monet. Jotenkin äijämäinen kaveri ja niitä meillä ei ole yhtään liikaa. Näitä Ratisen kaltaisia pörrääjiä riittä kyllä.
Itse aika samoilla linjoilla, että sympatiat on tullut Korhoselle. Kaveri on haukuttu ihan pystyyn pelaamatta peliäkään Ilveksen paidassa. Varmasti kätevä kaveri esim nelosessa Lanttan aisaparina.

Ratista kohtaan ei itsellä ole mitää suuria antipatioita, mutta kortti pitkälti katsottu. Ideaali tilanteessa esim Ratisen ja Henmanin jatko olisi käytetty Ikosen kotiutukseen, mutta nyt näillä mennään. Hyökkäys on melko laadukas.

Itse aika samoilla linjoilla, että sympatiat on tullut Korhoselle. Kaveri on haukuttu ihan pystyyn pelaamatta peliäkään Ilveksen paidassa. Varmasti kätevä kaveri esim nelosessa Lanttan aisaparina.

Ratista kohtaan ei itsellä ole mitää suuria antipatioita, mutta kortti pitkälti katsottu. Ideaali tilanteessa esim Ratisen ja Henmanin jatko olisi käytetty Ikosen kotiutukseen, mutta nyt näillä mennään. Hyökkäys on melko laadukas.
Ei Ratisessa ole mitään vihattavaa.. taso ei vaan riitä.
Korhonen taas saattaa isosti lyödä läpi ensikaudella. On pelannut maajoukkueessa ja vieläpä 2025-26 kaudella. Jostain kumman syystä hänet arvostetaan melko alas.

24-vuotias, yli 300 liigapeliä, melkein 90 kiloa, Suomenmestari, maajoukkuepelaaja nyt päättyneeltä kaudelta,...
Huonommillakin pohjilla tänne on pelaajia hankittu.

Koskelan lisäksi Niemelällä on osansa hankinnoissa. Jasek, Utunen, Haatanen ja Lanttakin on Niemelälle ennestään tuttuja. Ovatko myös Niemelän tahtomia?
Jasek tais haluta Niemelän alaisuuteen hyväksyen matalamman korvauksen. Utunen ja Haatanen ovat todennäköisesti Hölön toivomia ja hänellä on tässä hyvä maku, Utusesta ei ole saatu parasta toki irti vielä. Voisin kuvitella että Lantta on mitä lähes kaikki valkut haluavat.

Jasek tais haluta Niemelän alaisuuteen hyväksyen matalamman korvauksen. Utunen ja Haatanen ovat todennäköisesti Hölön toivomia ja hänellä on tässä hyvä maku, Utusesta ei ole saatu parasta toki irti vielä. Voisin kuvitella että Lantta on mitä lähes kaikki valkut haluavat.
Hölöllä on outo fiksaatio haluta aina rikki olevia kavereita :) Kaipaako vaan seuraa vapaa-ajalleen.

Hölöllä on outo fiksaatio haluta aina rikki olevia kavereita :) Kaipaako vaan seuraa vapaa-ajalleen.
Tämä viesti ei nyt ihan aukene minulle. Ketä mahdat tarkoittaa aina rikki-olevana? Ainakaan siihen kategoriaan ei saa Jasekia, Haatasta eikä Lanttaa. Lainaamassasi viestissä mainitaan myös Utunen joka on varmasti kaikkien harmiksi ollut Ilves-aikana enemmän poissa kun kentällä. En nyt ehkä kuitenkaan laskisi 2000 syntynyttä pelaajaa jolla on kahtena viime kautena ollut loukkaantumisia miksikään aina rikkiolevaksi. Ennen Ilvestä kuitenkin usea täysin ehjä kausi.

Tämä viesti ei nyt ihan aukene minulle. Ketä mahdat tarkoittaa aina rikki-olevana? Ainakaan siihen kategoriaan ei saa Jasekia, Haatasta eikä Lanttaa. Lainaamassasi viestissä mainitaan myös Utunen joka on varmasti kaikkien harmiksi ollut Ilves-aikana enemmän poissa kun kentällä. En nyt ehkä kuitenkaan laskisi 2000 syntynyttä pelaajaa jolla on kahtena viime kautena ollut loukkaantumisia miksikään aina rikkiolevaksi. Ennen Ilvestä kuitenkin usea täysin ehjä kausi.
Utunen ja Haatanen lähinnä.
Ja vitsillä heitin.. toivottavasti molemmilla on loukkaantumiset nyt lusittu ja aloittavat kovan nousun kohti huippua.

Itse syytän eniten Tillua, Jaloa ja hallitusta, mutta myös hieman Ikosta.

Rakkaus myös aina ajaa rahan edelle. Omassa maailmassani. Ja seurauskollisuus.
Vaikea sinänsä Ikosta syyttää. Muistan ku tippa linssissä sano että toivottavasti vielä kelpaa takasi. En epäile yhtään etteikö Iksalle hyvällä sopimuksella olisi palannut. Kovasti kasvatit kierää ILvestä, sen kans pitää näemmä elää.

Takaisin