Jäkiviisaus on helppoa.
"Tappara kyykyttää taas Tillua jos Pennanen menee Tapparaan" vai miten sää sen sillon muotoilit?
Jep, ja kyykyttikin totaalisesti.
Kukaan , edes minä, en uskonut että vaihdos tehdään paniikkipaskat housuissa tuossa kohtaa kautta.
Aivan totaalisen väärä koutsi vetämään tuo projekti loppuun varsinkin jos PALSTAN TIETOTOIMISTON ”oli valmis aloittamaan vasta kauden jälkeen” pitää paikkansa.
Täydellinen arviointivirhe jossa tuloksena kaksi ”välikautta”.
Sitäpaitsi, muotoilin miten tahansa,
minun, sinun tai ylipäätään kenenkään halut ja toiveet eivät pitäisi olla mikään mittari pelaaja tai koutsi valintoihin.
Täällä on vain hokifanien mielipiteitä ja jos ne rinnastetaan Koskelan tai toimiston valintoihin niin heikolla pohjalla tämä laiva seilaa.
Siitä oon kyllä samaa mieltä että olihan se aika älytön vaihdos tuohon hetkeen ”sarjakärjestä” vedettiin käsijarrusta.
En myöskään sinänsä kritisoi vaihdosta vaan ajankohtaa.
Jep!
Juurikin ajankohta ja Myrrän pelitapaan useampi kausi rakennettu rosteri.
Ei vaan kaikille uppoa.
Enempi kiekkotietämyksestä kertonee että heti vaihdoksesta julistettiin varmaa kannua ja joku taisi kirjoittaa ”nyt on kolmeen perättäiseen mestaruuteen täydet saumat”.
Toki näinhän se on aina koutsista riippumatta.
Pennasen visiitin paras anti lieneekin että odotukset ovat tälläkin palstalla huomattavasti aikaisempaa maltillisemmat.
Aiheesta sen verta, että meillä on kolmeen kärkivitjaan laittaa vasemmalle Ratinen ja Engberg.
Yhtä huutaa vaikkakin Török lienee myös tuonne soviteltavissa.