Takaisku
Luottopelaaja
Joo kyllä tuo tukka pitää blondata.Nikua ei päästetä jäälle ennen kuin on käynyt parturissa, jos tänne eksyy. Kyllä näin on vissi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kyllä tuo tukka pitää blondata.Nikua ei päästetä jäälle ennen kuin on käynyt parturissa, jos tänne eksyy. Kyllä näin on vissi.
En usko, että Ilves olisi Nikun perässä.Onkohan Tillu mukana painimassa Nikusta? Kukahan Nikun nappaa? HIFK veikkaisin mä.
Voin luvata, että ole Ilvekseen tulossa. Tai pieni mahdollisuus voisi olla jos Lancaster lähtee etukäteen Saksaan muuten ei varmasti Nikusta lähdetä pulittaan. Suomesta Hifk varmaan todennäköisin, Tappara myös hyvin pieni mahdollisuus. Tietääkseni Nikun tilanne on sellainen, että ei mieluusti lähtisi Suomesta juuri nyt.Onkohan Tillu mukana painimassa Nikusta? Kukahan Nikun nappaa? HIFK veikkaisin mä.
Eikös jotain Zohornaa jo viimekaudella huhuttu![]()
Radim Zohorna - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Radim Zohorna, 1996-04-29 Havlickuv Brod, CZE Czechia. Most recently in the SHL with Färjestad BK. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
![]()
Kyllä se on Tampereen Ilves joka nappaa sen sieltä waivereistä.Sanotaan nyt taas kerran, että tuo EliteProspectsin huhuosiossa oleva ”NHL-seura —> unknown”-huhu tarkoittaa pelaajan olevan waiverseilla. Zohorna siis pitää laittaa AHL:ään waiversien kautta ja tuosta tehdään tuo huhu, koska joku muu NHL-seura saattaa napata sieltä.
Annetaan vaihdossa 3. kierroksen varausKyllä se on Tampereen Ilves joka nappaa sen sieltä waivereistä.
Annetaan vaihdossa 3. kierroksen varaus
Tai sitten kusetetaan Amerikan poikia ihan kunnolla ja annetaan 5.kierroksen varaus ja nuori lupaus Alvarez.Pistetään Järventie sinne vaihdossa vielä kylkiäisenä.
Mää oon kyllä täältä lukenut, että Tillu on vaan huono työssään.Kontiola loukkaantunut ja Tuomenoksa kiakkoradiossa näin:
katso liitettä 7004
Näinhän se kutakuinkin lienee.
Ykköskorin senttereitä ei Liigan ole tulossa enää kellekään. Sellaiset ovat nyt hirmuisessa arvossa Euroopassa, (jos edes vapautuu mistään).
Niitähän ei olisi voinut ajoissa etsiä. Vaikka ennen kautta jo. Turha kenenkään valittaa nyt, ellei ole loukkaantumisia isosti tapahtunut kauden aikana.Kontiola loukkaantunut ja Tuomenoksa kiakkoradiossa näin:
katso liitettä 7004
Näinhän se kutakuinkin lienee.
Ykköskorin senttereitä ei Liigan ole tulossa enää kellekään. Sellaiset ovat nyt hirmuisessa arvossa Euroopassa, (jos edes vapautuu mistään).
Niitähän ei olisi voinut ajoissa etsiä. Vaikka ennen kautta jo. Turha kenenkään valittaa nyt, ellei ole loukkaantumisia isosti tapahtunut kauden aikana.
Laittais rahaa pöytään! Ei ole sen vaikeampaa! Sen tietää tyhmempikin seppä että miljoona tai kaks, niin Are bäk!Mää oon kyllä täältä lukenut, että Tillu on vaan huono työssään.