Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Onkohan Tillu mukana painimassa Nikusta? Kukahan Nikun nappaa? HIFK veikkaisin mä.
En usko, että Ilves olisi Nikun perässä.
Tarve ei ole niin suuri kun esimerkiksi HIFK:lla.

Itse luulen, että Niku lähtee sveitsiin tai sitten Nikun kausi on tässä. JYP:issä ei tule pelaamaan peliäkään sen valmennuksen alla.

Onkohan Tillu mukana painimassa Nikusta? Kukahan Nikun nappaa? HIFK veikkaisin mä.
Voin luvata, että ole Ilvekseen tulossa. Tai pieni mahdollisuus voisi olla jos Lancaster lähtee etukäteen Saksaan muuten ei varmasti Nikusta lähdetä pulittaan. Suomesta Hifk varmaan todennäköisin, Tappara myös hyvin pieni mahdollisuus. Tietääkseni Nikun tilanne on sellainen, että ei mieluusti lähtisi Suomesta juuri nyt.

Hifkillä kukaan muu kuin Luke Martin ei ole toiminut ylivoimalla ja ei siellä kukaan muu oikein edes profiloidu hyökkääväksi pakiksi. Sund uralla tehnyt pisteitä tasan yhdellä kaudella ajat sitten. Kai se varmaan loogisin olisi Suomesta.

Eikös jotain Zohornaa jo viimekaudella huhuttu :)

Juu, samaa Zohornaa. Nimimerkki S.Toporowski. Tuleekohan Zohornan perässä nyt vihdoin myös Kunyk, Ruohomaa ja Repo, jotka olivat myös varmoja kyseisen käyttäjän mukaan?

Sanotaan nyt taas kerran, että tuo EliteProspectsin huhuosiossa oleva ”NHL-seura —> unknown”-huhu tarkoittaa pelaajan olevan waiverseilla. Zohorna siis pitää laittaa AHL:ään waiversien kautta ja tuosta tehdään tuo huhu, koska joku muu NHL-seura saattaa napata sieltä.

Kontiola loukkaantunut ja Tuomenoksa kiakkoradiossa näin:

1705522136140.png

Näinhän se kutakuinkin lienee.

Ykköskorin senttereitä ei Liigan ole tulossa enää kellekään. Sellaiset ovat nyt hirmuisessa arvossa Euroopassa, (jos edes vapautuu mistään).

katso liitettä 7004

Ykköskorin senttereitä ei Liigan ole tulossa enää kellekään. Sellaiset ovat nyt hirmuisessa arvossa Euroopassa, (jos edes vapautuu mistään).
Mää oon kyllä täältä lukenut, että Tillu on vaan huono työssään.

katso liitettä 7004

Niitähän ei olisi voinut ajoissa etsiä. Vaikka ennen kautta jo. Turha kenenkään valittaa nyt, ellei ole loukkaantumisia isosti tapahtunut kauden aikana.

Jos nyt Ilves on jotain Lancaster-Niku-vaihtoa ehdottanut Jypille kuten joku YLEn jamppa puhui (toki Lancasteria mainitsematta, mutta ei Ilves nyt mitään Rautasta tai Soinia siellä ole tietenkään tarjonnut), niin tämän päivän voitto saattaa lisätä kiinnostusta Jyväskylässä siihen silkan rahan sijaan. Nythän Jyppi on taas ihan playofftaistossa mukana ja kyllä sinne kiekollinen pakki tarvitaan, vaikka Niku ei suostuisi siellä enää pelaamaan.

Tunnetusti tässä vaiheessa kautta on aika vaikea rahallakaan saada mitään hyviä pelaajia mistään kun kiistassa on mukana ne "sata seuraa ympäri Eurooppaa"

Eri asia sitten haluaisinko esimerkiksi minä vaihtaa äärisympaattisen Lancasterin lievästi mulkeron oloiseen Nikuun, mutta karuhan tuo kiekkomaailma tietysti on ja tulos viime kädessä ratkaisee, eikä symppispisteet.

Takaisin